Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en knöl på handen, den här suttit där i nån månad nu. Ser nästan ut som en finne. Den blev ett sår för nån vecka sen men läkte ihop och blev en knöl igen. Nu kliar den.
Funderar på om jag borde kolla upp vad det är..
 
Har två rejäla blåsor i gommen, som spruckit. Dvs det är små sår nu.
Drack ett pytteglas vin men det sved så mycket att lusten till vin avtog.

Förstå misären. Ont i gommen, plus kan inte dricka vin :cry::cry::cry:
Jösses :nailbiting: Av alla eländes eländen - stackars tanten! Du behöver en SUPER-styrke-kram-de-luxe :heart
(för att du inte kan dricka vin alltså, sår bryr vi oss inte om lika mycket... :angel:)
 
Ja men varför inte lite löshoppning en annandag jul 😊. Hästen fick hoppa några få språng och hoppade som högst 1 meter ett par gånger och avslutade med lekande lätt knappa 70 cm 😊. Hon var lika duktig idag med att själv söka upp korridoren alla gånger, skulle bara ha lite bättre tempo men annars var hon en ⭐, fick sååå mycket beröm, älskade häst ❤. Sen blev det mysigt julfirande hos mamma med sambon, brorsan, hans sambo och min brorson; första julen med honom ❤.
 
Dum fråga...

Jag har noterat att olika personer startar ny tråd efter 2000 inlägg, men har inte hittat något mönster i det. Så, vad är "reglerna" för vem som skapar en ny tråd? :laugh:
 
Dum fråga...

Jag har noterat att olika personer startar ny tråd efter 2000 inlägg, men har inte hittat något mönster i det. Så, vad är "reglerna" för vem som skapar en ny tråd? :laugh:
Hörröduru, det finns inga dumma frågor!

Det finns en regel(?) att moderatorerna stänger trådar som är över 2000 inlägg långa. Men vem som startar nästa är (väl) fritt, om man vill ha en fortsättning av samma trådämne.
I den här tråden har det varit lite av att den som skriver inlägg 2000 startar en ny tråd och uppdaterar siffran bara ;)
 
Kvällens katt
20191226_213526.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 069

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp