Sambon sa just att han sett en annons med två Porsche Cayenne epatraktorer. Samma person ägde alltså TVÅDen brukar slira omkring här i krokarna.
Vissa har för mkt pengar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sambon sa just att han sett en annons med två Porsche Cayenne epatraktorer. Samma person ägde alltså TVÅDen brukar slira omkring här i krokarna.
Vissa har för mkt pengar.
Jösses Av alla eländes eländen - stackars tanten! Du behöver en SUPER-styrke-kram-de-luxeHar två rejäla blåsor i gommen, som spruckit. Dvs det är små sår nu.
Drack ett pytteglas vin men det sved så mycket att lusten till vin avtog.
Förstå misären. Ont i gommen, plus kan inte dricka vin
Hörröduru, det finns inga dumma frågor!Dum fråga...
Jag har noterat att olika personer startar ny tråd efter 2000 inlägg, men har inte hittat något mönster i det. Så, vad är "reglerna" för vem som skapar en ny tråd?
FörstenDum fråga...
Jag har noterat att olika personer startar ny tråd efter 2000 inlägg, men har inte hittat något mönster i det. Så, vad är "reglerna" för vem som skapar en ny tråd?
Vi har sugit på karamellen och har två avsnitt kvar tills imorgonKollar sista avsnittet av the Witcher
Säsong 2 känns lååångt bort just nu....
Vi har sugit på karamellen och har två avsnitt kvar tills imorgon
Har också gjort det, men nu så..Vi har sugit på karamellen och har två avsnitt kvar tills imorgon
Maken är inte lika såld på den som jag..Vi har sett två avsnitt bara, vi hann inte mer när särbon var här. Och jag är inte serieotrogen!
Maken är inte lika såld på den som jag..
Den kvinnliga fägringen är för mager för hans smak tror jag
Och fantasy är mer min grej än hans
Exet går det inte att titta med. Han somnar alltid så jag får se samma avsnitt minst tre gånger innan vi(...) har sett ettLite åt det hållet här också... men har vi gjort upp om att kolla tillsammans så håller jag det. Hittar vi något nytt som den andra kan tänkas gilla så kollar vi av innan vi börjar titta.
Har två rejäla blåsor i gommen, som spruckit. Dvs det är små sår nu.
Drack ett pytteglas vin men det sved så mycket att lusten till vin avtog.
Förstå misären. Ont i gommen, plus kan inte dricka vin