Vilket skit,har du fönster där inne? Annars får du försöka komma ihåg att ställa upp dörrenJa, skit hus byggd 1942 så ventilationen är självdrag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket skit,har du fönster där inne? Annars får du försöka komma ihåg att ställa upp dörrenJa, skit hus byggd 1942 så ventilationen är självdrag.
Hu, tror du har gått och blivit en smyg norrlänning!En på twitter skrev ut att han förmodligen har renkött till salu, och har jag tur så kör de en vända söderut så att jag kan köpa. Håller tummarna för att de även kan röka! (framförallt hjärta om det går, har ätit älghjärta tidigare vilket blivit en riktig favorit).
Haha, även om jag växt upp söderut så är många i min släkt låååångt norröver ifrån, kanske det som spökar ^^Hu, tror du har gått och blivit en smyg norrlänning!
Välkommen till klubben.Haha, även om jag växt upp söderut så är många i min släkt låååångt norröver ifrån, kanske det som spökar ^^
Hej, komihåg att du behöver vatten med en sådan feber.Extrem muskelvärk och frossa. Tog tempen. 39.8. Helt orimligt!
Men gud, häll i dig lite konjak så du får styrka!Extrem muskelvärk och frossa. Tog tempen. 39.8. Helt orimligt!
En på twitter skrev ut att han förmodligen har renkött till salu, och har jag tur så kör de en vända söderut så att jag kan köpa. Håller tummarna för att de även kan röka! (framförallt hjärta om det går, har ätit älghjärta tidigare vilket blivit en riktig favorit).