Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
En på twitter skrev ut att han förmodligen har renkött till salu, och har jag tur så kör de en vända söderut så att jag kan köpa. Håller tummarna för att de även kan röka! (framförallt hjärta om det går, har ätit älghjärta tidigare vilket blivit en riktig favorit).
 
En på twitter skrev ut att han förmodligen har renkött till salu, och har jag tur så kör de en vända söderut så att jag kan köpa. Håller tummarna för att de även kan röka! (framförallt hjärta om det går, har ätit älghjärta tidigare vilket blivit en riktig favorit).
Hu, tror du har gått och blivit en smyg norrlänning!
 
En på twitter skrev ut att han förmodligen har renkött till salu, och har jag tur så kör de en vända söderut så att jag kan köpa. Håller tummarna för att de även kan röka! (framförallt hjärta om det går, har ätit älghjärta tidigare vilket blivit en riktig favorit).

Har du tillgång till en bbq-grill eller en riktigt bra och stor klotgrill kan du röka själv. Första hjärtat jag rökte var på en bbq-grill :up: Citygross brukar ha lamm-, gris- och nöthjärta och de är också goda.
 
"Tiny" sov over hos Farmor & Farfar till i dag och vi tog henne med oss for att titta pa Elk (Kronhjort). Har i Oregon har vi massiva Elkhjordar som stovar fritt. Just de har hjordarna kommer in pa en "sanctuary" dar de far ho 3-4 (tror jag det var) dagar i veckan. De far da ungefar 20% av den nutrition de behover och klarar alltsa vintern mycket battre.

 
IMG-20190611-WA0000.webp

Skulle behöva ett paket.
 
Det blåser snöbyar här.
Jag har inte min bil hemma (A6 quattro) eftersom den som har barnet såklart kör största bilen. Och lilla Audin (A3) är inte lika stabil. Jag har alltså en utmärkt ursäkt till att inte köra till Ikea om jag inte känner för det 🤷‍♀️☃️

(Det är faktiskt vitt på backen :banana: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 074

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp