R
Raderad medlem 68338
Eller pestsmittan
Krya på dig!
Ser rubrikerna framför mig. "När pesten gjorde ett återtåg och spreds som en löpeld från Kungliga Operan de sista skälvande dagarna i nådens år 2019".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller pestsmittan
Krya på dig!
Med fortsättningen:Ser rubrikerna framför mig. "När pesten gjorde ett återtåg och spreds som en löpeld från Kungliga Operan de sista skälvande dagarna i nådens år 2019".
Din chans att gå till HistorieböckernaSer rubrikerna framför mig. "När pesten gjorde ett återtåg och spreds som en löpeld från Kungliga Operan de sista skälvande dagarna i nådens år 2019".
Helt rätt du får bestämma själv!Jag har precis ställt in mitt 50 årskalas på söndag. Kände att jag inte orkar och faktiskt får bestämma själv.
Och jag fick avbeställa cateringen så sent. Blev glad för det, trodde jag skulle behöva både fylla frysen och äta ihjäl mig.
Jag bryter typ hellre benet än fyller år.
Den överdoseringen är ingen faraJust kommit hem och har med mig halva apoteket. Var säker på att mitt frikort gick ut den 30 december och har jagat läkare så jag kunde ta ut så mycket som möjligt innan, bara det att frikortet tydligen går ut den 21 februari enligt apotekaren. Jaja. Nu har jag iaf allt jag behöver och mer än så. Lite fundersam dock, läkare har skrivit ut 2000 någonting divisun (d-vitamin) 3 tabletter på kvällen. Bara det att maxdosen är 4000 (någonting). Min läkare har julsemester och jag har inte tagit det på ett tag och glömt totalt vad han har sagt. Vad händer om man överdoserar på d-vitamin?