Nyss kollat jobbmejlen. Va inte så farligt som jag trodde det skulle vara Så nu kan jag fortsätta min lediga dag ihop med ungarna. Vi får hit en häst till idag så ska få lite träning och lek i några veckor. Hoppas ihopsläppet med mina tre går bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den första elken så lite liten ut, jag tror den behöver mer hö."Tiny" sov over hos Farmor & Farfar till i dag och vi tog henne med oss for att titta pa Elk (Kronhjort). Har i Oregon har vi massiva Elkhjordar som stovar fritt. Just de har hjordarna kommer in pa en "sanctuary" dar de far ho 3-4 (tror jag det var) dagar i veckan. De far da ungefar 20% av den nutrition de behover och klarar alltsa vintern mycket battre.
Tyvärr bor jag i lägenhet, annars hade jag nog inte gjort så mycket annat än att röka grejer (vilket lät sådär insåg jag nu ^^)Har du tillgång till en bbq-grill eller en riktigt bra och stor klotgrill kan du röka själv. Första hjärtat jag rökte var på en bbq-grill Citygross brukar ha lamm-, gris- och nöthjärta och de är också goda.
Nu sitter jag och dottern på bussen mot Mora. Jag håller tummarna för att bussens wifi funkar så jag kan kolla på störtlopp
Välkomna hit (vet att ni bara mellanlandar, men ändå) .
----
Jag har varit och åkt skridskor i morse och nu ätit tidig lunch . Snart klä på mig och gå till jobbet och ta en springtur på bandet innan jag börjar jobba.
Kan ha tagit mig en stud att få bort associationen till vad törnis grannes röker i lägenhet och vad du faktiskt menadeTyvärr bor jag i lägenhet, annars hade jag nog inte gjort så mycket annat än att röka grejer (vilket lät sådär insåg jag nu ^^)
Eller pestsmittanVaknade med ynka 38,5 och känner mig ngt lättad. Däremot blir det nog ingen helafton på Kungliga Operan ikväll då jag inte vill förpesta folks upplevelse med min skräll-hosta..
Vi kommer tillbringa hela 49 minuter i Mora
Finns det något matställe runt stationen kan jag ju passa på att fråga?
Det finns ett hamburger/pizza-ställe på stationen, vet inte om det är öppet dock. En liten bit bort ligger Sibylla också . En mack finns också bara på andra sidan vägen
Och hotell kung Gösta, de har lunch. Thai-buffé finns också nära.