Tränat och kvällsfodrat. Nu blire dusch och sen sängen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det snarare tvärt om, likaså hos mamma, här ska man gå och lägga sig så de kan krypa ner. Nu är det ju bara lille Pip så jag ryms, men med Tjalle låg jag ofta upptryckt mot väggen eller på kanten, med fyra knuffade de runt mig i sängen och stal täcket hela tiden. Med två täcken fick jag ha ett om jag bytte snabbt.Har en sur katt... Hon ansåg att den nybäddade sängen var endast för henne och inte matte...
Vad åt ni?Vi bjöd in vännerna/vår utökade familj på spontanmiddag. En mycket trevlig kväll. ❤
Varför upptäcker man alltid sånt på typ storhelg? Det händer aldrig en tisdag eftermiddag i april månad när ingen har semester eller det är jour.Vet varför jag känner mig sjuk! mögel! mögel i badrummet!
Möglet väntar så att det kan hänga kvar längst möjligast tid.Varför upptäcker man alltid sånt på typ storhelg? Det händer aldrig en tisdag eftermiddag i april månad när ingen har semester eller det är jour.
För man är troligen inte hemma då.Varför upptäcker man alltid sånt på typ storhelg? Det händer aldrig en tisdag eftermiddag i april månad när ingen har semester eller det är jour.
Där har du rätt, de sanerade badrummet i våras. Men jag kände när jag kom in i badrumet att ögonen gjorde ontMöglet väntar så att det kan hänga kvar längst möjligast tid.
Dålig ventilation? Tvätta med klorin.Vet varför jag känner mig sjuk! mögel! mögel i badrummet!
Ja, skit hus byggd 1942 så ventilationen är självdrag.Dålig ventilation? Tvätta med klorin.
Fördelen med att ha en välfylld frysbox, idag blev det en hjortstek och klyftpotatis , sen rester på julgodis. För mig är det smidig mat, bara ta upp ur frysen, tina i vattenbad, steka på och sen in i ugnen. Göra sås på skyn.Vad åt ni?