Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tagit ur flätan i pannluggen, var länge sen hon var oflätad. Men söt är hon, fast hon aldrig spetsar öronen i onödan. :laugh:

A1B3000E-4545-4470-9162-591707126264.webp
 
Försöker följa livstilsverkyget, så idag ägnar jag mig åt ”mindful eating”. Svårt för mig så gissningsvis väldigt nyttigt.

Classic ...

Enda fördelen med att vara sjuk är att man helt plötsligt har noll matlust. Tyvärr lär man ju ta igen detta inom kort :p
 
Gick ut iklädd i en oerhört eklektisk outfit samt gigantiska rosatonade glasögon för att dölja min terminala TBC. Redan fått tre komplimanger att jag ser fräsch ut. Har alltså dolt min prekära hälsa mkt väl 👀
 
Måste lägga undan telefonen så inte batteriet tar slut. 😬 Laddaren är upptagen med iPad:en.
Ska nog se Nord och Syd som börjar nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 672
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 068

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp