Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Firade jul för andra gången idag, denna gången med kusinerna :). En av dem har varit helt förälskad i elefanten jag virkade för ett tag sedan (visade den i en tidigare tråd), så jag tänkte att jag gör en till hen i julklapp. Eftersom hen har två syskon så blev det tre stycken, när de hörde att deras syskon frågade om hen fick ta hem elefanten så ville de också ha en så det kändes bäst att göra en var till dem. Dels för att det skulle förhindra fem hundra raseriutbrott, tusen bråk om vems den är och en himla massa skrik. Men också för att jag ändå skulle bli "tvungen" att ha något till de andra två och hade inga andra ideer.

Här kommer en bild på elefanterna i rad:
FC717F0E-404C-4156-B8AE-A2FA54F7D361.webp
 
Jag kan bara infoga en bild per inlägg, så här är en bild på elefanterna från sidan:
F3ABFA8F-B87A-483B-869E-B835DEB47CF5.jpeg


Ursäkta att bilderna är hemska. glömde att fota dem innan de slogs in och var tvungen att ta bilder snabbt då ingen av kusinerna ingen hade tid att vänta medans jag tog bilder :D På "baksidan" står deras namn. Tänkte att det blev mer personligt så, plus att det hindrar den äldsta från att senare välja vilken hen vill ha och övertala de andra om att hen fick just den.

Edit: Ser nu att de inte alls ser lika stora ut, de ska vara lika stora men kan eventuellt ha blivit något tillplattade av tre ivriga små kusiner innan fotograferingen :laugh: (här finns även en länk till elefanten jag virkade för ett tag sedan)
 
Senast ändrad:
Jag kan bara infoga en bild per inlägg, så här är en bild på elefanterna från sidan:
Visa bifogad fil 42732

Ursäkta att bilderna är hemska. glömde att fota dem innan de slogs in och var tvungen att ta bilder snabbt då ingen av kusinerna ingen hade tid att vänta medans jag tog bilder :D På "baksidan" står deras namn. Tänkte att det blev mer personligt så, plus att det hindrar den äldsta från att senare välja vilken hen vill ha och övertala de andra om att hen fick just den.

Edit: Ser nu att de inte alls ser lika stora ut, de ska vara lika stora men kan eventuellt ha blivit något tillplattade av tre ivriga små kusiner innan fotograferingen :laugh: (här finns även en länk till elefanten jag virkade för ett tag sedan)
Jag vill oxå ha en elefant :love:
 
Flyttat mig från soffan till sängen. Varit utstuderat låt, tyvärr ska jag på middag hos svärmor i morgon :cautious:
Har börjat fundera på om jag kan ursäkta mig och ligga i soffan med Netflix och choklad istället :angel:

Är inte katten lite klen? Fågeln lite fånig? Någon av hästarna behöver hålla hoven? Jag försöker hjälpa till med anledningar att stanna hemma :angel:

Edit: Jag vet, du har mul- och klövsjuka! :idea: :up:
 
Sovit skitdåligt och har huvudvärk, något jag aldrig brukar ha men det hänger nog ihop med den dåliga sömnen. Nyss släppt in hundarna som hade börjat skälla ut på någonting på vägen och har precis bestämt mig för att skjuta på nyckeltillverkningen och stearinljusen till i morgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 672
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp