Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis ätit pizza. Gott gott. Snart blir det lite soffhäng.
Är trött men kan ju inte gärna gå och lägga mig nu. Fattar inte varför jag är så trött! Och dessutom rastlös.
 
Växlar mellan att se The good witch och lyssna på P1- och P3 dokumentär medan jag röjer i huset. Har skrubbat köket, nästan med tandborste. Men det är svårt att få gammalt och slitet att se fräscht ut 🤷‍♀️
 
4F1B322B-737B-4DF2-BA18-B35D2D2C4108.jpeg


Nu är jag mätt! Igen. :d
 
Luuuugnt jobbpass idag mellan 7 och 12; bara fyra besök och en telefonservice 😊.

Var trötter efter två långa dagar med för lite sömn de sista nätterna, så när jag slutade 12 och vi hade ätit lunch bestämde jag mig för att ta fasta på att juldagen är en vilodag så jag gav hästen och även mig själv en vilodag. Var sååå skönt och välbehövligt! Slumrade till en stund i soffan och sen medan sambon såg på traktorfilmen han fick av mig igår läste jag, julen ska vara fridfull och ge tid för avkoppling också 😍🎀😊.

Soffhänget gav energi för på vägen till tåget för att lämna av moster med familj så stannade vi till vid stallet så jag snabbt och effektivt fixade åt pållan 😊.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 671
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 586
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 059

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp