3 timmar tills jag börjar jobba. En helt okej avdelning med en helt okej kollega. Blir säkert bra, får tänka på OB:et
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har druckit glögg sen 1 advent, så inte för tidigt!Det är inte för tidigt att ta sig ett glas glögg nu, väl ??
Det är inte för tidigt att ta sig ett glas glögg nu, väl ??
I det här vädret?Funderar på att cykla till stallet idag. Behöver röra på mig!
Lyckades få tag på grannen som är bortrest men som talade om var jag kunde hitta min reservnyckel som finns hos honom.Hoppas du inte behövde ringa ut en låssmed? Kan inte vara särskilt många i tjänst ikväll.
Det regnar ju inte iafI det här vädret?
Du är tapper
Lyckades få tag på grannen som är bortrest men som talade om var jag kunde hitta min reservnyckel som finns hos honom.
Nu ska jag åka och lämna tillbaka presentkortet jag köpte på Fyris. Tyckte jag var smart som använde det sista av friskvårdsbidraget på ett presentkort till mig själv, men det står ju presentkort på kvittot så det kan jag inte lämna in till arbetsgivaren så det blir ett klippkort istället.
Ny husnyckel ska tillverkas och sen ska jag på IKEA och köpa 500 kronljus i stearin, går åt mycket här hemma nu.
Kan tillägga att jag har elcykel ocksåDet regnar ju inte iaf
Stängt i Älmhult idag också.....Har IKEA där öppet idag? I Borlänge är det stängt.