Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas du inte behövde ringa ut en låssmed? Kan inte vara särskilt många i tjänst ikväll.
Lyckades få tag på grannen som är bortrest men som talade om var jag kunde hitta min reservnyckel som finns hos honom. :up:

Nu ska jag åka och lämna tillbaka presentkortet jag köpte på Fyris. Tyckte jag var smart som använde det sista av friskvårdsbidraget på ett presentkort till mig själv, men det står ju presentkort på kvittot så det kan jag inte lämna in till arbetsgivaren så det blir ett klippkort istället.

Ny husnyckel ska tillverkas och sen ska jag på IKEA och köpa 500 kronljus i stearin, går åt mycket här hemma nu. :o
 
Lyckades få tag på grannen som är bortrest men som talade om var jag kunde hitta min reservnyckel som finns hos honom. :up:

Nu ska jag åka och lämna tillbaka presentkortet jag köpte på Fyris. Tyckte jag var smart som använde det sista av friskvårdsbidraget på ett presentkort till mig själv, men det står ju presentkort på kvittot så det kan jag inte lämna in till arbetsgivaren så det blir ett klippkort istället.

Ny husnyckel ska tillverkas och sen ska jag på IKEA och köpa 500 kronljus i stearin, går åt mycket här hemma nu. :o

Har IKEA där öppet idag? I Borlänge är det stängt.
 
Skrattade mellan host-attackerna åt detta. Älskar mina vänner ändå hahaha :rofl:

D83C0BDD-972C-44C8-A1F2-23C06DD631A7.jpeg
 
Flera kvällar i rad har jag haft ont i halsen, täppt och haft feber. Sen när jag vaknar mår jag bättre.. jag som tänkt träna
Ska åka och köpa vitaminer istället
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 668
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 578
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 059

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp