Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frukost hemma hos pappa :)
 

Bifogade filer

  • 20191226_093205.webp
    20191226_093205.webp
    160,2 KB · Visningar: 25
Dricker kaffe och gosat med kelsjuk kisse. Inte ofta hon kommer och kräver gos så det är bäst att passa på. Men nu var det tydligen mat så hon lämnade mig ensam med min kaffekopp..
Tror jag ska fortsätta sy på Projekt Hopplöst. Har gjort så många fel att jag slutat räkna. Fattar inte vad det är med mig!
 
Dricker kaffe och gosat med kelsjuk kisse. Inte ofta hon kommer och kräver gos så det är bäst att passa på. Men nu var det tydligen mat så hon lämnade mig ensam med min kaffekopp..
Tror jag ska fortsätta sy på Projekt Hopplöst. Har gjort så många fel att jag slutat räkna. Fattar inte vad det är med mig!
Vad syr du?
 
Har bland annat jobbat i lilla skogen idag. Skönt väder ute!
Igår var jag i Stockholm och hälsade på moster mfl.
Nu har jag målat naglarna och ska försöka att inte röra runt så mycket.
Har en Jinns på magen som värmer.
Fick öl i julklapp (hemgjord) och öppnade en flaska när jag kom in och fick springa fram till diskhon för det var ett rejält tryck i den 😂
Men oj vad gott! Måste lära mig att göra egen också!
 
Första föreläsningen räckte längre än tvätten. Ska nog ta tag i att skrubba sovrummet om en stund. Men behöver också köra till affären och köpa mjölk. Eller gå. Det vore troligen mer hälsosamt att gå. Får överlägga lite med mig själv, tar jag bilen kan jag ta med återvinningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 672
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp