Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag bestämde mig för att jobba ute på altanen idag i solen. Tyvärr blåste det så in i bängen. Så jag frös, jag fick kila fast papper under tunga saker etc. Satt där och bara. "Det ÄR mysigt att vara ute i solen, det ÄR..". Såg ut som en nyplockad kyckling om benen. Testade dra på mig sambos dunjacka och mina vinterstövlar. Men nä..
Gav upp och har suttit inne.
Borde kanske hajat det redan innan när jag vaknade av att en dörr smällde upp och det blåste genom hela övervåningen. Men jag hade äl lite otur när jag tänkte helt enkelt. Eller så är jag bara istadig. Båda känns rimligt.
 
Tittar på en Youtube video där Bear Grylls tittar på klipp från olika survival filmer och fnissar av häpnad över att han säger "I've been in this situation many times before" åt varje grej han tittat på :rofl:
Typ revernant - krypa in i död hästs kropp för att bevara värme etc, "i've done that". Everest - varit där och sett huvudpersonens döda kropp på plats. O_o
Vad är han egentligen? :rofl:
 
Tittar på en Youtube video där Bear Grylls tittar på klipp från olika survival filmer och fnissar av häpnad över att han säger "I've been in this situation many times before" åt varje grej han tittat på :rofl:
Typ revernant - krypa in i död hästs kropp för att bevara värme etc, "i've done that". Everest - varit där och sett huvudpersonens döda kropp på plats. O_o
Vad är han egentligen? :rofl:

Jag har kollat en del på honom och The Island förut. Gillar survival-serier!

Nu har jag sett Hazen Audels program där han i olika länder och miljöer lever med olika ursprungsbefolkningar som lever av och med naturen. Han lär sig av dem och sen ska han testas på olika sätt, tex att själv ta sig flera dagars turer och leva på vad han hittar i öken, regnskog, polcirkeln, på havet etc.
Intressant att se hur han påverkas av det livet och att de som bor där genom generationer för vidare kunskapen om hur man ska överleva i de extrema klimaten och omgivningarna.

Coolt att se om man gillar sån tv!
 
Jag har kollat en del på honom och The Island förut. Gillar survival-serier!

Nu har jag sett Hazen Audels program där han i olika länder och miljöer lever med olika ursprungsbefolkningar som lever av och med naturen. Han lär sig av dem och sen ska han testas på olika sätt, tex att själv ta sig flera dagars turer och leva på vad han hittar i öken, regnskog, polcirkeln, på havet etc.
Intressant att se hur han påverkas av det livet och att de som bor där genom generationer för vidare kunskapen om hur man ska överleva i de extrema klimaten och omgivningarna.

Coolt att se om man gillar sån tv!
Det är fascinerande absolut.

Men det blev bara komiskt i det här klippet då han sa till varje grej att han hade upplevt det :cool::rofl:
 
Tittar på en Youtube video där Bear Grylls tittar på klipp från olika survival filmer och fnissar av häpnad över att han säger "I've been in this situation many times before" åt varje grej han tittat på :rofl:
Typ revernant - krypa in i död hästs kropp för att bevara värme etc, "i've done that". Everest - varit där och sett huvudpersonens döda kropp på plats. O_o
Vad är han egentligen? :rofl:

En överskattad machotönt som kränger svindyra survivalgrejor som kostar en bråkdel av vad han tar när de inte har hans logga...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 092
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 977
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 905
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp