Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för påminnelsen! Behöver kolla upp när jag tog den sist.Tillbaks på jobb. Varit och tagit min TBE vaccin spruta. Nu hoppas jag att jag har samma telefonnummer om 3 år och kommer ihåg detta
Att du förväntas ta hand om katterna?Eftersom pappa inte lyssnar på mig så har jag nu lovat honom att skicka ett sms med allt som är fel i det här huset. Men jag orkar inte skriva ihop något. Och nu känns det som att han förväntar sig det där SMSet ASAP... men jag har inga idéer att skriva ner. Trots att jag egentligen skulle kunna räkna upp saker i all evighet
Eftersom pappa inte lyssnar på mig så har jag nu lovat honom att skicka ett sms med allt som är fel i det här huset. Men jag orkar inte skriva ihop något. Och nu känns det som att han förväntar sig det där SMSet ASAP... men jag har inga idéer att skriva ner. Trots att jag egentligen skulle kunna räkna upp saker i all evighet
Ja, jag tänker att jag ska gå tillbaka och läsa mina gamla inlägg! Men jag vet inte riktigt om jag är redo för det. Många av inläggen innehåller mycket känslor... vilket kanske låter jättekonstigt. Men det känns som att jag har en känslomässig relation till varje inlägg jag skrivit om pappas tjejAtt boendesituationen inte funkar.
Ska man kunna tillgodose allas behov så måste du och din bror kunna få vara tonåringar och få vara vakna längre etc och din pappas tjej måste kunna gå undan. Det går ju inte nu.
Så flytta känns som prio. Antingen ihop eller du och din bror till din mamma.
Du är inte kattägare eller den som valt att få barn. Du ska slippa det ansvaret.
Du ska inte behöva lyssna på folk som uttrycker sig nedvärderande om neuro-diagnoser.
Din pappa måste ta ansvar och styra upp. Han måste se era behov och stå upp för även dem, inte bara sambon.
Man måste ta hänsyn till din och din brors diagnoser. Självklart inte curla ihjäl er. Men ni måste få bli hörda, sedda etc.
Om du läser dina inlägg du gjort kanske du kommer på mer.
Persikoröv ftw?Alltså med alla dessa benböj för att byta mellan mus och tangentbord kommer jag få den bästa beach 2020 rumpan jag någonsin haft
Oh yesPersikoröv ftw?