Jag har inte ätit pasta på flera år. Det enda jag saknar är mjölkstuvade makaroner! Så sjukt gott.
Hur kan man vara utan pasta i flera år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte ätit pasta på flera år. Det enda jag saknar är mjölkstuvade makaroner! Så sjukt gott.
Små fluffbollar kaninerna är de som jag kan sakna mest från när jag hade praktik i djurbutik. Det fanns ett par gotlandskaniner som blev kvar ett tag, de var så söta och snälla men ungarna var to die forInte för att det egentligen hör hit, men titta på poffen!
De skuttar runt och den ena biter/ slickar på min mammas hand
Dessa är dvärgvädurar, andra generationen födda härSmå fluffbollar kaninerna är de som jag kan sakna mest från när jag hade praktik i djurbutik. Det fanns ett par gotlandskaniner som blev kvar ett tag, de var så söta och snälla men ungarna var to die for
Vi har också svinkallt på kontoret. Brukar öppna ytterdörren för att få in värmeKom till jobbet för en timme sedan och upptäckte nyss att det tagit mig en timme att få i mig mina två knäckemackor Trodde det gått max en kvart, vart tog tiden vägen?
Fryser som bara den. Fattar inte varför det är så fruktansvärt kallt på jobbet jämt. Där jag sitter är det ca 18-19 grader nu. Två våningar upp är det som en bastu redan, ca 30 grader.
Är inte så förtjust i pasta, tycker inte att det tillför något. Blir bara en tung klump i magen. jag mår bättre av mat med mindre kolhydrater.Hur kan man vara utan pasta i flera år?