Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag passade jag och ett par stallkompisar på att ta den lilla svängen ner till badplatsen men vi tog oss tyvärr inte ända ut men så härligt med en kravlös skrittur barbacka och bara vara i sommarvärmen 😍. Var även härligt att träffa en nära vän och barnen ute en stund och vår gamla stallkompis i stallet 🥰. Nu är det sovdags!
 
Inte för att det egentligen hör hit, men titta på poffen! :love:
De skuttar runt och den ena biter/ slickar på min mammas hand :D
 

Bifogade filer

  • received_281516313227171.webp
    received_281516313227171.webp
    131,4 KB · Visningar: 35
Små fluffbollar :love::love: kaninerna är de som jag kan sakna mest från när jag hade praktik i djurbutik. Det fanns ett par gotlandskaniner som blev kvar ett tag, de var så söta och snälla men ungarna var to die for 😍
Dessa är dvärgvädurar, andra generationen födda här :)
Bara två stycken fluffbollar, men det är nog ganska lagom. Vi kommer nog behålla dem, i alla fall om de är honor så att alla kan gå ihop :)
 
Idag var veckans sovmorgon, behöver inte kliva upp förrän klockan åtta.
SJÄLVKLART är jag vaken nu med någon oförklarlig ångest som härjar omkring i kroppen :arghh::banghead:
Vet inte om jag ska ge upp och kliva upp och slänga i en maskin tvätt, eller om jag ska lyssna på en podd och iallafall ligga kvar i sängen och vila kroppen, även om det inte lär bli nån mer sömn.
 
Kom till jobbet för en timme sedan och upptäckte nyss att det tagit mig en timme att få i mig mina två knäckemackor :eek: Trodde det gått max en kvart, vart tog tiden vägen?

Fryser som bara den. Fattar inte varför det är så fruktansvärt kallt på jobbet jämt. Där jag sitter är det ca 18-19 grader nu. Två våningar upp är det som en bastu redan, ca 30 grader. :cautious:
 
Kom till jobbet för en timme sedan och upptäckte nyss att det tagit mig en timme att få i mig mina två knäckemackor :eek: Trodde det gått max en kvart, vart tog tiden vägen?

Fryser som bara den. Fattar inte varför det är så fruktansvärt kallt på jobbet jämt. Där jag sitter är det ca 18-19 grader nu. Två våningar upp är det som en bastu redan, ca 30 grader. :cautious:
Vi har också svinkallt på kontoret. Brukar öppna ytterdörren för att få in värme 🙈
 
Jag började dagen med att cykla till vattnet med Ville, han fick simma, sen springa lös en bit hem tills vi kom ikapp några andra hundar. Han lyssnade tack och lov på stopp kommando och sitt, så det gick enkelt att koppla och cykla vidare. Nu frukost med leverpastej och färsk saltad gurka. 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 092
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 977
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 904
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp