Jag har kollat på en film och druckit en smoothie. Nu ska jag duscha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär som mina färdiga köttbullar med pulvermosSka snart laga mat. Det blir den extraordinära rätten ”Mjölkkokta makaroner och falukorv” Sen ska jag, maken och yngsta dottern iväg och skjuta lerduvor.
Ungefär som mina färdiga köttbullar med pulvermos
Fast nu kom precis stallbarnen hit så nåt poddlyssnande blir nog ändå inte aktuellt. De kan prata de där
När man läser de här två inläggen direkt efter varandra och tycker det är jättemärkligt med köttbullar och pulvermos som kan prataUngefär som mina färdiga köttbullar med pulvermos
Hädanefter ska jag ALLTID använda Instabox när jag kan. SÅ smidigt ! Typiskt mig har jag varit lite avvaktande. Pinsamt om man kommer dit och står framför maskinen och inte fattar hur man gör..... Slippa stå i kö, slippa hala fram leg, osv.... Underbart!
Så, blev det rätt nu eller? Själv känner jag att jag knappt vet vad 2+2 blir längre!
Tror den kan vara lite användbar för rådhåriga kvinnor som har sambo som tyckte rävtavlan var kuslig. Det skulle bli en game changer där allt blev tillåtet bara den hypotetiska rödhåriga kvinnan inte drog fram "läskiga flickan".
Bara om du arbetar med att slå in romerska siffror på stentavloroch där skrev jag fel igen menade att CV1 betyder 106 men att det var nummer 111 som skulle vara
Tror det är dags för mig att sluta och gå hem nu innan jag gör mer skada....
Nu måste jag ju också prova, jag har bara inte fattat än vad för företag man kan använda för att leverera med instabox..?Hädanefter ska jag ALLTID använda Instabox när jag kan. SÅ smidigt ! Typiskt mig har jag varit lite avvaktande. Pinsamt om man kommer dit och står framför maskinen och inte fattar hur man gör..... Slippa stå i kö, slippa hala fram leg, osv.... Underbart!
Det "ploppar" nog upp automatiskt som ett fraktalternativ om det erbjuds. Det gjorde det nu när jag beställde från Clas Ohlson.Nu måste jag ju också prova, jag har bara inte fattat än vad för företag man kan använda för att leverera med instabox..?