Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glömde av att lyssna på senaste VLoggen av hästhandlaren igår och nu är flera avsnitt borta?

Hallå? Jag ville ju ha mitt lystmäte av menlöst pajkastande. del 5,6,7 poff borta jag hade ju avsnitt 7 kvar.

Ja ja får väl återgå till några menlösa avsnitt av typ svenska hollywoodfruar eller nått
 
Ja just det ja.. jag är på jobbet så ska inte lyssna på Vloggen ändå men det var roligt att lyssna på i bilen :)
 
Glömde av att lyssna på senaste VLoggen av hästhandlaren igår och nu är flera avsnitt borta?

Hallå? Jag ville ju ha mitt lystmäte av menlöst pajkastande. del 5,6,7 poff borta jag hade ju avsnitt 7 kvar.

Ja ja får väl återgå till några menlösa avsnitt av typ svenska hollywoodfruar eller nått
Hon var tvungen att censurera ett gäng avsnitt. Dom kommer tillbaka..
 
Glömde av att lyssna på senaste VLoggen av hästhandlaren igår och nu är flera avsnitt borta?

Hallå? Jag ville ju ha mitt lystmäte av menlöst pajkastande. del 5,6,7 poff borta jag hade ju avsnitt 7 kvar.

Ja ja får väl återgå till några menlösa avsnitt av typ svenska hollywoodfruar eller nått
Vad är detta för intressant? Jag vill också ha lite menlöst pajkastande i mitt liv :D
 
Det är fejden mellan Madeleine el hanafi och Alexandra Ferm samt några hästhandlare som får sig en känga till. Madeleine har lagt ut några Vloggar på Youtube om hennes perspektiv/uppfattning av alltihop.
Det har varit lite skriverier i tidningarna om dessa två. Tycker hon är underhållande att lyssna på

@Frokennordberg @Hoarfrost
 
Det är fejden mellan Madeleine el hanafi och Alexandra Ferm samt några hästhandlare som får sig en känga till. Madeleine har lagt ut några Vloggar på Youtube om hennes perspektiv/uppfattning av alltihop.
Det har varit lite skriverier i tidningarna om dessa två. Tycker hon är underhållande att lyssna på

@Frokennordberg @Hoarfrost

Var det inte nån av dem som satt inne pga nån ekonomisk brottslighet eller nåt? Eller var det nån annan hästhandlare?
 
Nu fick jag byta uppgift för att täcka för någon som inte kan sitt jobb. De jag skulle ha jobbat med idag blev inte så glada för den som ersätter mig kan inte de uppgifterna.
Det är kul nästan jämnt!

Nåja, dottern och 26-åringen är nog nöjda iaf för de har haft sovmorgon och skulle precis äta frukost. Sen planeras det för en tur till 26-åringens mamma som är ledig idag. Bada i poolen och fika är nog ungefär tanken :D
De måste dock vara hemma igen till 17.15 för då ska jag och dottern till stallet. Hon ska rida en ponny och jag ska roa mig med att mocka hagarna. Sen hem, duscha och äta rester :)
 
Hädanefter ska jag ALLTID använda Instabox när jag kan. SÅ smidigt :up: ! Typiskt mig har jag varit lite avvaktande. Pinsamt om man kommer dit och står framför maskinen och inte fattar hur man gör..... :o Slippa stå i kö, slippa hala fram leg, osv.... Underbart!
Nackdelen är att man bara har tre(?) dagar på sig att hämta. Osmidigt om man blir sjuk eller har ont om tid.
Iofs kan man ju ge pinkoden till nån som kan hämta ut.
 
Enligt kurator ska jag ringa vc o be om ny läkartid med förlängd sjukskrivning. Sen ta hjälp av deras rehab som kan sätta press på arbetsplatsen när jag ska försöka komma igång igen...Har förresten plockat ut medicin (ifall läkaren annars vägrar förlänga..). Ingen konstig medicin (den lättaste) fast jag inte gillar den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 092
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 977
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 904
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp