Sovmorgon idag, det behövde jag verkligen. Har jobbat lite nu men ska ta en paus och skjutsa dottern till hennes farmor så får jag fortsätta sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon var tvungen att censurera ett gäng avsnitt. Dom kommer tillbaka..Glömde av att lyssna på senaste VLoggen av hästhandlaren igår och nu är flera avsnitt borta?
Hallå? Jag ville ju ha mitt lystmäte av menlöst pajkastande. del 5,6,7 poff borta jag hade ju avsnitt 7 kvar.
Ja ja får väl återgå till några menlösa avsnitt av typ svenska hollywoodfruar eller nått
Vad är detta för intressant? Jag vill också ha lite menlöst pajkastande i mitt livGlömde av att lyssna på senaste VLoggen av hästhandlaren igår och nu är flera avsnitt borta?
Hallå? Jag ville ju ha mitt lystmäte av menlöst pajkastande. del 5,6,7 poff borta jag hade ju avsnitt 7 kvar.
Ja ja får väl återgå till några menlösa avsnitt av typ svenska hollywoodfruar eller nått
Vad är detta för intressant? Jag vill också ha lite menlöst pajkastande i mitt liv
Hon var tvungen att censurera ett gäng avsnitt. Dom kommer tillbaka..
Det är fejden mellan Madeleine el hanafi och Alexandra Ferm samt några hästhandlare som får sig en känga till. Madeleine har lagt ut några Vloggar på Youtube om hennes perspektiv/uppfattning av alltihop.
Det har varit lite skriverier i tidningarna om dessa två. Tycker hon är underhållande att lyssna på
@Frokennordberg @Hoarfrost
Var det inte nån av dem som satt inne pga nån ekonomisk brottslighet eller nåt? Eller var det nån annan hästhandlare?
Det finns väl någon podddokumentär om det, om jag mins rätt.El Hanafi dömdes till fängelse. Dock verkar damerna vara lika goda kålsupare båda två...
Nackdelen är att man bara har tre(?) dagar på sig att hämta. Osmidigt om man blir sjuk eller har ont om tid.Hädanefter ska jag ALLTID använda Instabox när jag kan. SÅ smidigt ! Typiskt mig har jag varit lite avvaktande. Pinsamt om man kommer dit och står framför maskinen och inte fattar hur man gör..... Slippa stå i kö, slippa hala fram leg, osv.... Underbart!
Nackdelen är att man bara har tre(?) dagar på sig att hämta. Osmidigt om man blir sjuk eller har ont om tid.
Iofs kan man ju ge pinkoden till nån som kan hämta ut.