Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här behövde jag verkligen :love:
DE54312A-5EC1-4BB4-8320-3B5ED26BC740.webp
 
Jag håller på och fixa med prisrosetter, och har ett problem. Har massor från mina/familjens ponnysar, de hänger tillsammans. Sen har jag några med hästen (förhoppningsvis blir de fler), och de hänger tillsammans. Sen har jag en handfull rosetter med ridskoleponnyer... De passar inte in bland de andra känner jag, eftersom det inte var mina hästar. Men det ser ju fånigt ut att sätta bara några rosetter för sig själva nånstans :crazy: Och att inte hänga upp dem alls är ju inte heller kul :angel: Men var gör jag av dem?
 
Sambo mailade i akut panik att mobilen dött och han mindes inte nya pinkoden. Han är alltså i DK några dagar till och måste ha mobil när han åker runt mellan stall.
Jag blir tvungen att försöka leta fram papper med koden. Har i över 1,5 h vänt upp och ner på exakt var enda papper etc i hans kontor, nattduksbord etc etc. Nada! 🤯
Nu ringer han och meddelar att han googlade och löste det.
Skönt förvisso! Men kunde han inte googlat direkt då? 😂
Han skulle köpa med sig vin och bubbel till mig. Så jag känner ändå att det var a win for me. 🥳
 
Borde verkligen sova men fastnade i instagram istället. Men det är ju ändå lite extra roligt när det trillar in likes på en bild som inte kändes helt bra, dessutom från okända sas. Så det inte bara är från vänner och familj som gillar ens bilder oavsett.
 
Ingen ordentlig sömn inatt, fästmannen var på avslutning hemma hos en kollega och hade ingen nyckel med sig. Portkoden slutar fungera 23 så har sovit oroligt och vaknat av minsta ljud, eftersom jag behövde vakna och släppa in honom när han ringer. Så gick och la mig irriterad på att han inte tänkt på det och dessutom var påtagligt berusad när vi pratade. Så vid 2 kommer åbäket hem, jag är trött och lite butter och släpper in honom. Han blir i princip aldrig full annars och glömmer bort saker så jag tänkte att jag bör ha överseende. Jag kommenterar att han fått färg i ansiktet idag och han svarar: ”Ja, vi har badat, och jag tappade min ring vid badbryggan..”

Någon som vill ha en fästman? Han är billig idag. Funderar på om jag ska väcka honom med mixern när jag kommer hem från gymmet :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 092
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 977
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 906
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Träna bommar
  • Allt känns hopplöst…
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp