Väntar på att min fiskpudding ska bli klar, surar över att det inte går på ett kick liksom!
Det ska bli GOTT! Har längtat så ju!
Orkade inte gå tillbaka till affären i dag och tjafsa om att de tagit för mycket betalt, i morgon kanske. Har mest... vilat. Spionen har varit på balkongen jättemycket i dag och blev själaglad när jag tog fram hans stora fotboll, och skitsur när jag sedan tvingade in honom... Han hävdade att det bara är att sätta ut mat och vatten så kan han bo där, och accepterade inte att jag svarade att grannarna nog inte är lika förstående som hans matte.
Var på prommis med S och hans husse i dag, det gjorde spionen glad igen, jätteglad faktiskt, och lika glad som han blev för en gemensam promenad med bus, lika ledsen blev han när vi skulle skiljas åt igen! Så jag tröstade med att gå till vattenhålet (en liten hamn för småbåtar), så han fick vada omkring där och dricka lite och så, och sedan på upptäcktsfärd över en bro jag inte gått på tidigare. In där var Sörmlandsleden uppmärkt på en stig, intressant att följa, vände efter en bit, tror vi kom till en grind. Han älskar våra upptäcktsfärder, förutom att träffa S är det nog det bästa han vet! Och jag håller med, det är rätt kul och intressant!
Fint väder i kväll också, skönt med sol igen, och vår på gång lite nu, sol är alltid lite uppiggande!