Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte vänta med vaccinering tills efter förlossningen?Kollade precis min lönespecifikation för den här månaden. Får ut ungefär hälften av vad jag hade räknat med De drog hela sjukfrånvaron för förra månaden + föräldraledighet för denna månaden på samma lön.. Då blir det inte så mycket kvar..
Bokat tid för TBE vaccin i nästa vecka. Redan nervös. Men det ska väl bli bra det med.
För att det var nu bussen var i stan.Varför inte vänta med vaccinering tills efter förlossningen?
Ok fortsättning. En kollega som var med igår kom nu och sa ”de xxxx, vad tror du om att ta hit de och utbilda våra i höst”?Ska sova nu. Men vet ni hur snygg han var?! O jag som inte ens kollat på en man på 10 år.
Sov nu! Nu! Sov!
Jag hade tur och köpte ett däckbyte på Let's deal. Byte, balansering och tvätt av däck och fälgar för 316 kr. Klart värt att slippa byta själv.Sitter på däckverkstaden och får däcken bytta. Dyrt, men helt klart värt det.
Billigt!Jag hade tur och köpte ett däckbyte på Let's deal. Byte, balansering och tvätt av däck och fälgar för 316 kr. Klart värt att slippa byta själv.
Jag behöver bara lyfta ut dem ur bilen och kan sen rulla dem in genom grinden och upp tre trappsteg in i förrådet. Däckhotell hade jag när jag bodde i stan, nu har jag egen garagedomkraft och byter själv om jag inte är lat men för 316 kr är det klart värt att slippa göra det.Billigt!
Jag betalade 995 kr, men inklusive däckhotell. Skönt att slippa byta, bära och ha i källaren. Har ruskigt fullt med saker i källaren så däcken får inte plats