T o m dödat två hästar, vad jag förstod.Gör mig klar för att åka till frissan.. läser att vargar attackerat hästar. Gillar varg men hua så läskigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
T o m dödat två hästar, vad jag förstod.Gör mig klar för att åka till frissan.. läser att vargar attackerat hästar. Gillar varg men hua så läskigt
Grattis!Har tagit en promenad och köpt mig en Budapest-bakelse - "firar" min födelsedag med katten lite såhär innan jobbet (jag jobbar kväll den här veckan, så träffar troligen inte sambon - firar både min och sambons födelsedag på lördag istället).
Mm läste detT o m dödat två hästar, vad jag förstod.
ShettisarT o m dödat två hästar, vad jag förstod.
Har tagit en promenad och köpt mig en Budapest-bakelse - "firar" min födelsedag med katten lite såhär innan jobbet (jag jobbar kväll den här veckan, så träffar troligen inte sambon - firar både min och sambons födelsedag på lördag istället).
Det tycker jag faktiskt var taskigt av honomSuck. Maken sur för att jag inte vill och orkar följa med på dop. Riktigt tjurigt blev det. Men han vill åka redan imorgon och stanna till lördag kväll och jag orkar verkligen inte med det.
Spänn fast en ryggsäck på hans mage med 10 kilo i så får han kanske lite perspektiv på hur du mår!Suck. Maken sur för att jag inte vill och orkar följa med på dop. Riktigt tjurigt blev det. Men han vill åka redan imorgon och stanna till lördag kväll och jag orkar verkligen inte med det.
Men precis. Han vet att jag har ont och mår dåligt så det kommer inte dom nån överraskning.Spänn fast en ryggsäck på hans mage med 10 kilo i så får han kanske lite perspektiv på hur du mår!