Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det första jag såg när jag kom upp i morse var att vår shettis stod på gräsmattan...där ska hon inte va, hästjäkel 😅 Jaja, jag klädde mig och matade hundarna innan jag gick ut och tog in henne i hagen. Fodrade och gick sen en promenad med hundarna. Efter jag skickat ungarna till skolbussen så har det gått i ett med jobb.

Hemma från stallet och ligger på soffan och kollar på Vanderpump rules.
Måste säga att trots att Gräddbullen är matglad så är han också artig och väntar på att Ambres ska bli klar så han kan få äta upp det frukosthöt också :D
received_1193142735428774.webp
Han bara står där och väntar när hans egen hög är slut :up:

Såg att det ska vara visning på grannens lägenhet nästa vecka. Den är identisk med vår sett till planlösningen och i bra skick, men har legat ute till försäljning i någon månad nu utan att de fått ett enda bud. Förstår inte varför. Men å andra sidan är väl inte annonsen sådär superbra på att framställa hur bra det är här. De har t.o.m. sänkt utropspriset på den och jag misstänker att den som köper lägenheten kommer göra ett kap. Men ja, när vi väl ska sälja i framtiden kommer vi nog välja en mäklare som gör lägenheten lite mer rättvisa i annonsen :p

Har ätit lunch och ska anmäla mig till en klubbtävling i hoppning :nailbiting:
Dödsnervöööös.
Har inte tävlat sedan någon 70cm klass på en medryttarhäst när jag var typ 12. (Där ägaren stod bredvid staketet och glatt ropade "Snabbare kan ni!" hela rundan :rofl: )

Blir antingen 50cm eller 70cm den här gången, får försöka komma ihåg att som galen 12åring tyckte jag att 70cm var typ bommar på marken :D
Och en ska ju börja nånstans!

Fick precis detta från nya kontoret. Skåpet har levererats! Nu saknas ”bara bordet” för att jag ska kunna börja jobba där.

Jättetrist kontorsrum egentligen men fin utsikt och det fula golvet ska täckas av en stor orientalisk matta, samt att tavlor ska upp på väggarna och palmer ska täcka de fula ”skarvarna” på väggarna. Ev hänger jag upp gobeläng på väggen, får se.

IMG_9977.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 465
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama