Tycker det var charmigt med sneda texten!Visa bifogad fil 143130
Lite sned text, men min första ring blev klar!
Och så roligt det var, har redan idéer till nästa vecka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det var charmigt med sneda texten!Visa bifogad fil 143130
Lite sned text, men min första ring blev klar!
Och så roligt det var, har redan idéer till nästa vecka.
Förbannade storm! Lätt att ta sig in med varor och samtidigt mordhålla dörren och givetvis ska solen lysa in så det blir väl ljust i köket för nä, inte går det att dra ner markisen, skitväder!
Nehej se om honkatten (ångrade sig först på trappen men sen skulle hon ut, ungkatten ångrade sig direkt ) kommer med husse in när han kommer hem; får stödhandla för 3 av varorna från e-handlingen på Citygross fanns inte med fast det var så kallat packade....Passade på att köpa 20-pack burkar Coca Cola billigt och eftersom vi inte dricker det så ofta lär det räcka bra länge .
Ja en liten skola. Gymnasium för ungdomar som behöver lite extra hjälpHar ni en väldigt liten skola eller skötsamma elever och vuxna?
Välkommen hit vi brukar ha en som är framme på dagarna. Själv såg jag ett gäng grisar med kultingar.Kom precis fram till jobbet. På vägen hit stötte jag på en bäver som velade mitt i körfältet. Fan vad snopet, har aldrig sett en förut.
Hipp hipp hurra på din födelsedag!Har tagit en promenad och köpt mig en Budapest-bakelse - "firar" min födelsedag med katten lite såhär innan jobbet (jag jobbar kväll den här veckan, så träffar troligen inte sambon - firar både min och sambons födelsedag på lördag istället).