Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förbannade storm! Lätt att ta sig in med varor och samtidigt mordhålla dörren 😝 och givetvis ska solen lysa in så det blir väl ljust i köket för nä, inte går det att dra ner markisen, skitväder!
Nehej se om honkatten (ångrade sig först på trappen men sen skulle hon ut, ungkatten ångrade sig direkt 😂) kommer med husse in när han kommer hem; får stödhandla för 3 av varorna från e-handlingen på Citygross fanns inte med fast det var så kallat packade....Passade på att köpa 20-pack burkar Coca Cola billigt och eftersom vi inte dricker det så ofta lär det räcka bra länge 😄.

Nä...6 varor vi betalat för som inte levererats, vad är det för skämt?!?

Fixade stallet på fm innan jag hade ärenden in till stan; optikern inne i centrum, hämta varor och så in på Lager 157 och köpa fler kalsonger åt karln som han gillade och en ny sov-tischa om jag kunde hitta en vettig denna gång och jodå; en stor och rosa 😄. "Råkade" bli tre tunna byxor också i två olika storlekar; skönt med tunnare plagg när värmen kommer ju 😊 och eftersom jag ju fastnat för att använda scrunchie istället för hårsnoddar så blev det tre såna då ju färgerna var så härliga 😍.
Nu är hästarna nattade sen en stund 🥰 och dags att natta mig själv med 😴.

Joggat och ätit en macka. Njuter av kaffet och ser på Nyhetsmorgon och NSIC:Hawaii.
I kväll ska jag till frissan. Älskar resultatet men så segt att sitta där.
IMG_7293.webp

Har äntligen hittat en bra soffa till lägenheten. Den vi har nu är så nedsutten att man knappt kommer upp ur den, men att köpa någon som är rätt storleksmässigt, som går att dammsuga under och som inte kostar massvis har visat sig vara allt annat än enkelt. Nu är det iaf ordnat så att det löser sig i nästa vecka. Det känns bra.

Seg. Svårt att somna igår och sovit dåligt. En arm gör ont så jag måste ha legat konstigt. Magen klarar inte kaffe just nu så det blir energidryck för att inte vara helt dimmig.

Ska titta ifatt på en serie som jag följer så det blir en slappardag i soffan. Skönt.

Har tagit en promenad och köpt mig en Budapest-bakelse - "firar" min födelsedag med katten lite såhär innan jobbet (jag jobbar kväll den här veckan, så träffar troligen inte sambon - firar både min och sambons födelsedag på lördag istället).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 467
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama