Den låter så fort jag sätter på den oavsett vilken funktion jag väljerMen kan du inte stänga av varmluftfunktionen och bara köra på vanlig ugn? Det kan jag på min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den låter så fort jag sätter på den oavsett vilken funktion jag väljerMen kan du inte stänga av varmluftfunktionen och bara köra på vanlig ugn? Det kan jag på min.
Min ugn från IKEA har heller inget snabbläge, men jag sätter på grillen så blir den varm snabbare än om jag väljer under/över-värme. Dock har den varmluft men det är ju en egen funktion.Den är minst tio år gammal, förmodligen mer. Något snabbläge finns inte.
Jag ser bara fördelar med varmluft.
Jag bakar i princip aldrig på varmluften för jag tycker att det blir torrare, men laga mat gör jag gärna. Klyftpotatis, och liknande, blir SÅ frasiga !Varför
Jag har en tycker inte det är så stor skillnad
Och det låter avskyr det ljudet
Saknar min gamla ugn men hittade nästan ingen inbyggnadsugn utan varmluft
Inbyggnadsugnar har nog en fläkt som är igång oavsett varmluften är igång eller inte. Så är det med min ugn i alla fall, fläktljud trots att jag inte kör varmluft, fläkten går efter att ugnen är avstängd också, antagligen för att det inte ska bli för varmt runt om.Den låter så fort jag sätter på den oavsett vilken funktion jag väljer
Ja, verkligen !!Fy vad det blåser!
samma här, huset nästan viker sigFy vad det blåser!
Men åh, vad roligt! Det har jag velat testa men inte hunnit/kommit mig för. Du får gärna rapportera sen och om du vill visa vad du gjort vore det kul att se.Om två timmar börjar silversmideskursen jag ska gå på. Spännande!
Men jag är lite nervös, det är verkligen något helt nytt för mig. Men det ska bli roligt!
Åh vad roligt!Om två timmar börjar silversmideskursen jag ska gå på. Spännande!
Men jag är lite nervös, det är verkligen något helt nytt för mig. Men det ska bli roligt!
Det sa en praktikant som revisorn hade med sig. Chefen tog med sig henne ut på verkstan och så stod de där vi hänger på gods som väger 15 kg. Men står han upp hela dagarna kan han inte sitta och jobba alls. Det var tydligen det värsta som kunde hända. Att vi lyfte flera ton på en dag det var inga problem men stå upp.Jobbar lite övertid. Har stått upp i ungefär tre timmar så jag är ganska trött i ryggen
Jag vet en I trakten som har silversmide kurs. Om du vill.Men åh, vad roligt! Det har jag velat testa men inte hunnit/kommit mig för. Du får gärna rapportera sen och om du vill visa vad du gjort vore det kul att se.