Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft ett riktigt bra Teams-möte (som blev kortare än planerat även om det inte var därför det var ett bra möte ;)), sedan ett konstruktivt telefonsamtal med kollegan samt att jag har skottat iväg lite småpyssel som studsat runt ett tag :up:
Hade ett värdelöst vecko-teamsmöte för att väga upp. 😉
Borde inte ringt in för inget vettigt alls avhandlades, men jag trodde en kollega skulle ta upp en viktig grej.

Dessutom så ska vi varje vecka försöka säga nåt som gjorts bra. Och jag klämde ur mig att hela min grupp är bra som får det att funka med nya datasystemet då detv inte är lätt när det larmarchela anläggningar. Kom på sen att det kanske snarare skickar sognaler signaler att "allt är bra och kommer lösa sig" med nya datasystemet. Men dt lär snarare bli kaos i sommar *urk*.

Fast snabbheten behöver du inte varmluft för. Det finns ju nån form av snabbläge på de flesta. En halvtimme - då låter det snarare som du har en uttjänt spis?
Den är minst tio år gammal, förmodligen mer. Något snabbläge finns inte.
Jag ser bara fördelar med varmluft.
Jag älskar min, det är så mycket roligare att baka bröd nu när en kan grädda dem ordentligt!
Eller hur! Har bakat hos min syster nån gång och det blir stor skillnad!

Hade ett värdelöst vecko-teamsmöte för att väga upp. 😉
Borde inte ringt in för inget vettigt alls avhandlades, men jag trodde en kollega skulle ta upp en viktig grej.

Dessutom så ska vi varje vecka försöka säga nåt som gjorts bra. Och jag klämde ur mig att hela min grupp är bra som får det att funka med nya datasystemet då detv inte är lätt när det larmarchela anläggningar. Kom på sen att det kanske snarare skickar sognaler signaler att "allt är bra och kommer lösa sig" med nya datasystemet. Men dt lär snarare bli kaos i sommar *urk*.
Och som ni ser kunde jag tydligen inte ens skriva nyss 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 472
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama