Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VarförJag vill ha en varmluftsugn!
Går mycket snabbare än den jag har. Att komma upp i 250 grader tar typ en halvtimme..Varför
Jag har en tycker inte det är så stor skillnad
Och det låter avskyr det ljudet
Saknar min gamla ugn men hittade nästan ingen inbyggnadsugn utan varmluft
Hade ett värdelöst vecko-teamsmöte för att väga upp.Haft ett riktigt bra Teams-möte (som blev kortare än planerat även om det inte var därför det var ett bra möte ), sedan ett konstruktivt telefonsamtal med kollegan samt att jag har skottat iväg lite småpyssel som studsat runt ett tag
Nä det vill du inteJag vill ha en varmluftsugn!
Fast snabbheten behöver du inte varmluft för. Det finns ju nån form av snabbläge på de flesta. En halvtimme - då låter det snarare som du har en uttjänt spis?Går mycket snabbare än den jag har. Att komma upp i 250 grader tar typ en halvtimme..
Dessutom kan man grädda flera plåtar samtidigt.
Jag vill ha en varmluftsugn!
Den är minst tio år gammal, förmodligen mer. Något snabbläge finns inte.Fast snabbheten behöver du inte varmluft för. Det finns ju nån form av snabbläge på de flesta. En halvtimme - då låter det snarare som du har en uttjänt spis?
Eller hur! Har bakat hos min syster nån gång och det blir stor skillnad!Jag älskar min, det är så mycket roligare att baka bröd nu när en kan grädda dem ordentligt!
Samma här, blir en katastrof att flytta och bli av med min induktionsspis med varmluftsugn.Jag älskar min, det är så mycket roligare att baka bröd nu när en kan grädda dem ordentligt!
Och som ni ser kunde jag tydligen inte ens skriva nyssHade ett värdelöst vecko-teamsmöte för att väga upp.
Borde inte ringt in för inget vettigt alls avhandlades, men jag trodde en kollega skulle ta upp en viktig grej.
Dessutom så ska vi varje vecka försöka säga nåt som gjorts bra. Och jag klämde ur mig att hela min grupp är bra som får det att funka med nya datasystemet då detv inte är lätt när det larmarchela anläggningar. Kom på sen att det kanske snarare skickar sognaler signaler att "allt är bra och kommer lösa sig" med nya datasystemet. Men dt lär snarare bli kaos i sommar *urk*.
Men kan du inte stänga av varmluftfunktionen och bara köra på vanlig ugn? Det kan jag på min.Varför
Jag har en tycker inte det är så stor skillnad
Och det låter avskyr det ljudet
Saknar min gamla ugn men hittade nästan ingen inbyggnadsugn utan varmluft