Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver lämna in mitt passerkort och lite annat till gamla arbetsgivaren. De måste även fylla i hur mycket jag har jobbat och vilken lön jag hade till arbetsförmedlingen. Jag vill inte dit och jag vill inte träffa någon men jag behöver visa mitt sjukintyg och tjafsa med dem eftersom de vill strunta i att betala sjuklön och enbart innestående övertid och semester.

Skjut mig vilken jävla natt. Legat och vrålat av magsmärtor. Grannen ville ringa 112, jag vägrade. Nu ska läkare ringa upp. Känns helt ovärt att åka in då jag redan vet vad alla prover kommer att visa samt att jag är röntgad 500 ggr.

Har legat i soffan hela morgonen. Är trött och har uselt med motivation. Funderar nu på att ta en skogspromenad innan jobbet i hopp om att få se lite blommor och annat fint. Borde bli bra.

De tappra porslinshyacinterna överlevde ett par decimeter snö och sju minus. Hjältar! Humlor och bin är glada över det och jag med dem. Shit vad det surrar. Hela slänten utanför ytterdörren är full av både blommor och våryra insekter.

Lilla fröken innekatt är efter lång vinter INTE nöjd med att matte öppnar altandörren. Igår gömde hon sig inte bara under täcket, utan under bäddmadrassen när jag frågade om hon ville titta ut. :rofl: Kräver lite acklimatisering kanske.

Sitter med 3.1 bs vid skrivbordet och orkar inte gå och köpa något att äta. Nåja. det brukar gå upp och gör det inte det så finns det säkert någon vänlig själ som går och köper något om det går ner. Tack och lov för min libre.
Herregud människa. Sluta gambla med ditt liv. :heart

Du är nog den enda diabetiker jag hört talas om som inte har kolhyrater i någon form i ficka eller väska. :cry:

Lova att ha lite russin, choklad, karameller eller druvsocker etc tillgängligt i fortsättningen!!

Herregud människa. Sluta gambla med ditt liv. :heart

Du är nog den enda diabetiker jag hört talas om som inte har kolhyrater i någon form i ficka eller väska. :cry:

Lova att ha lite russin, choklad, karameller eller druvsocker etc tillgängligt i fortsättningen!!
Vi hade en inhyrd på jobbet för nått år sedan. Det första han sa var att han var diabetiker och hade inte mat med sig. Sedan drack han 3 liter vanlig cola under dagen...

Dricker kaffe och lyssnar in på kvartalsmöte på jobbet.
Spännande!

Blev inga nya skidor igår, men väl ett par pjäxor. Så min resa mot egen skidutrustning har börjat :D (Men vi ska nog beställa skidor i veckan och jag är SÅ TAGGAD :bump:).

Har också anmält mig till klubbtävling på ridskolan :nailbiting:
Så nu drömmer jag om LB:1 varje natt... Borde inte ha några problem att komma ihåg det iaf, om jag ska drömma om det fram till 24/4.

Blev huset onödigt varmt igår så kyls det ner idag; blåser redan halv jäkla storm så honkatten fick brått in (vi ska ju alltid vara värst haha
😆
) och värre ska det tydligen bli men tacksamt slapp vi i alla fall åskan i natt
🙌
.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 472
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama