Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är jag den enda som inte gillar Beyonce? Har aldrig gjort, tycker hon låter så.. jag vet inte, elak på något sätt?
Har aldrig gillat henne.Är jag den enda som inte gillar Beyonce? Har aldrig gjort, tycker hon låter så.. jag vet inte, elak på något sätt?
Fy, vad jobbigt du har det. Hoppas du kan få hjälp med smärtan.Skjut mig vilken jävla natt. Legat och vrålat av magsmärtor. Grannen ville ringa 112, jag vägrade. Nu ska läkare ringa upp. Känns helt ovärt att åka in då jag redan vet vad alla prover kommer att visa samt att jag är röntgad 500 ggr.
Nog för att Dolly's version är en odödlig klassiker. Men jag gillar den här texten där hon inte är ett offer för en annan persons vilja.Funderar på om jag gillar Beyonces version av Jolene. Det är en av mina älsklingssånger och en c&w klassiker
Usch vad hårt! Hoppas du kan få lindring.Skjut mig vilken jävla natt. Legat och vrålat av magsmärtor. Grannen ville ringa 112, jag vägrade. Nu ska läkare ringa upp. Känns helt ovärt att åka in då jag redan vet vad alla prover kommer att visa samt att jag är röntgad 500 ggr.
Nä inte jag hellerÄr jag den enda som inte gillar Beyonce? Har aldrig gjort, tycker hon låter så.. jag vet inte, elak på något sätt?
Man kan fira i efterskott. Får bli det till helgen.Igår var det GT's dag, hade jag hellre firat men läste det idag.
Får dock säga att jag skrattade till, typiskt att det skulle hända precis dagen efter!Tvättade bilen igår i automatisk biltvätt.
Idag när jag ska åka hem ser jag en stor fet mås- på förardörren
Herregud människa. Sluta gambla med ditt liv.Sitter med 3.1 bs vid skrivbordet och orkar inte gå och köpa något att äta. Nåja. det brukar gå upp och gör det inte det så finns det säkert någon vänlig själ som går och köper något om det går ner. Tack och lov för min libre.
Vi hade en inhyrd på jobbet för nått år sedan. Det första han sa var att han var diabetiker och hade inte mat med sig. Sedan drack han 3 liter vanlig cola under dagen...Herregud människa. Sluta gambla med ditt liv.
Du är nog den enda diabetiker jag hört talas om som inte har kolhyrater i någon form i ficka eller väska.
Lova att ha lite russin, choklad, karameller eller druvsocker etc tillgängligt i fortsättningen!!