dobbis
Trådstartare
Måzte du bo i stockholm?Till Sverige ja, men mellan södra Tyskland och Stockholm är det en längre sträcka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måzte du bo i stockholm?Till Sverige ja, men mellan södra Tyskland och Stockholm är det en längre sträcka.
Och den där kartan vizar inte bäzta vägenTill Sverige ja, men mellan södra Tyskland och Stockholm är det en längre sträcka.
Och vilken väg är bäst?Och den där kartan vizar inte bäzta vägen
Mina vänner bor där.Måzte du bo i stockholm?
Lånar din senare knapp.Mina vänner bor där.
då är det nog både enklare o billigare att flyga nerMina vänner bor där.
Min dotter tappade en av sina sista mjölktänder för 1,5 år sedan, har nog en kvar nu (är 17 nu) och trots att hon sedan länge visste att tandfen var jag egentligen så har hon alltid lagt tanden i ett glas med vatten och väntat på tandfen! Har jag råkat glömma har jag sagt att tandfen hade många att besöka i natt och hon har garvat och sagt "Mamma jag vet att det är duuuuuuuuu, men jag förstår att det kan vara fullt upp när barn tappar tänder!" Och så har tandfen kommit natten efter iställetSonen tappade din första tand idag, sååå stolt han var! Tyvärr kände det i skolan så jag missade det . Men han var så mallig när jag kom.
Så nu har ”tandfen” varit på besök och lagt en guldpeng i glaset.
Min dotter tappade en av sina sista mjölktänder för 1,5 år sedan, har nog en kvar nu (är 17 nu) och trots att hon sedan länge visste att tandfen var jag egentligen så har hon alltid lagt tanden i ett glas med vatten och väntat på tandfen! Har jag råkat glömma har jag sagt att tandfen hade många att besöka i natt och hon har garvat och sagt "Mamma jag vet att det är duuuuuuuuu, men jag förstår att det kan vara fullt upp när barn tappar tänder!" Och så har tandfen kommit natten efter istället
Beyoncé är alltid bra!Funderar på om jag gillar Beyonces version av Jolene. Det är en av mina älsklingssånger och en c&w klassiker
Beyoncé är alltid bra!