Det är sant, men gillar denna version också.Inget slår Dolly dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är sant, men gillar denna version också.Inget slår Dolly dock
Dolly är en sådan legend! som artist och vad hon gör för andra!Inget slår Dolly dock
Det ÖSREGNAR och ÅSKAR ! Min åskfobi är inte glad, och jag skriver detta från under täcket!
Jag vaknade av åskoväder och gick rusa upp och rycka ur allt här hemma. Från snöstorm till åskoväder på mindre än en vecka.Sitter i stallet och lyssnar på den mullrande åskan på väg bort. Vaknade till ett hejdundrande åskoväder med tillhörande ösregn. Hade klippta otäckade hästar ute ....
Flög upp och ryckte åt mig ulltäckena.
Var så pass intensivt att jag fick lirka lite med min normalt trygga 21-åring innan han ville följa med.
Har ni en väldigt liten skola eller skötsamma elever och vuxna?Iväg till jobbet snart
Känns lite dumt att vi är 3 stycken som städar på skolan nu
Så mkt är det inte att göra
Jo tack, det var här vid 04.Fy vilket åskväder som drog över oss för en timme sen!
Jag föredrar helt klart Chapel Harts version, du kan kan behålla honom! Fast även Beyoncés är bra, starka kvinnor!På samma tema, så gillar jag Chapel Harts version starkt