Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och en till version, apropå att vara sårbar, Lil Nas X sjunger som att han redan har förlorat. För de som inte vet är Lil Nas X, gay, vilket gör det ännu mer vemodigt.

Ånej det spårar 😅

C6FC4F5E-0873-4C01-925E-03D1EB38E797.webp

Sitter i stallet och lyssnar på den mullrande åskan på väg bort. Vaknade till ett hejdundrande åskoväder med tillhörande ösregn. Hade klippta otäckade hästar ute ....
Flög upp och ryckte åt mig ulltäckena.
Var så pass intensivt att jag fick lirka lite med min normalt trygga 21-åring innan han ville följa med.

Det ÖSREGNAR och ÅSKAR :nailbiting: ! Min åskfobi är inte glad, och jag skriver detta från under täcket!

Sitter i stallet och lyssnar på den mullrande åskan på väg bort. Vaknade till ett hejdundrande åskoväder med tillhörande ösregn. Hade klippta otäckade hästar ute ....
Flög upp och ryckte åt mig ulltäckena.
Var så pass intensivt att jag fick lirka lite med min normalt trygga 21-åring innan han ville följa med.
Jag vaknade av åskoväder och gick rusa upp och rycka ur allt här hemma. Från snöstorm till åskoväder på mindre än en vecka. 🤯

På samma tema, så gillar jag Chapel Harts version starkt

Jag föredrar helt klart Chapel Harts version, du kan kan behålla honom! Fast även Beyoncés är bra, starka kvinnor!

Om någon limmade på min sambo skulle jag i första hand önska att han själv sa ifrån att han inte är intresserad, faller polletten inte ner då skulle jag upplysa vederbörande att hon kunde hoppa och brinna. Inte fasen skulle jag sitta och grinandes be henne backa.

Skulle idioten trots allt ha en affär med en annan kvinna och sticka mitt i natten för att träffa henne på en bar skulle jag packa hans väska och slänga åt dem och säga att hon kunde behålla honom, han är ändå i värd mig.

Bullebullens dag idag (Bulle med bulle). Har införskaffat några frallor och arraksbollar. När jag växte upp var det arraksboll som gällde, men några klasskamrater gillade inte det och valde chokladboll. Numera är fralla med chokladboll störst, men jag är team arraksboll. (född och uppvuxen i Helsingborg)
1712728259935.webp

bild från nätet, glömde bort att fota.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 472
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama