Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nog för att Dolly's version är en odödlig klassiker. Men jag gillar den här texten där hon inte är ett offer för en annan persons vilja.
Är jag den enda som inte gillar Beyonce? Har aldrig gjort, tycker hon låter så.. jag vet inte, elak på något sätt?
det är faktiskt mer sällan det går helt åt helvete nuförtiden med fång.En kompis häst har fått fång och det är inte lovande ut
Nu fick jag världens fångest och ett stort behov av att überövervaka min egen ponny, som inte haft fång på sex år.
Även med rotationer osv?det är faktiskt mer sällan det går helt åt helvete nuförtiden med fång.
Det är så kul att de vet men ändå är det en viktig grej att göra! En gång sa dottern att hon hört om barn som fått en swish av tandfen. jag sa att tandfen som kommer till det här hemmet inte använder swish utan det är mynt som gäller för hon gillar kontanter och är lite motsträvig mot det moderna!Sondottern pa 7 ar har tappat en del tander, har lagger pappa-tandfe pengar under kudden. For ett tag sedan hade han inga kontanter, sa han konstaterade som du att tandfen maste varit upptagen.
Han hamtade ut cash, men glomde vaxla sa nasta dag hamnade en $20 dollars sedel (200 kr) under kudden, varpa sondottern nasta morgon tyckte att tandfen maste ha haft daligt samvete for att hon glomt ... med en sidoblick pa pappa.