Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snälla flytta till SverigeVar till arbetsförmedlingen. Väntetid 3 timmar! Sjukt jobbigt.
Och min gamla arbetsgivare betalar inte min sjuklön, de byter det mot min i tjänade övertid. 3 veckors lön.
Lite bättre misstag än tvärtomJag läser igenom barnets skoluppgift.
Bra så, för ungen lyckades göra en klassiker.
Det var visst inte Leonardo di Caprio som uppfann diverse flygmojänger, och inte var han bildkonstnär heller
Funderar på att premiära med en glass idag ute på stan och fira mina nu två nyktra veckor
På väg hem från begravning. Det var jättefint och trevligt. Även om vi hade "fel" kläder på oss. En syster till den avlidna hade komönstrad byxdress så helt ute och cyklade var vi inte.
Jag vill ju det, men då lämnar jag dottern. Hon är så viktig för mig. Hur jag än gör så blir det fel. Jag älskar henne enormt och vill inte lämna, men jag vill bo i Sverige.Snälla flytta till Sverige
Ja det var nog dagens snackis men det är precis sånt som hon hade uppskattat.Låter ju betydligt mer udda än marinblått iaf (som jag inte anser udda, marinblått alltså)
Fattar det men jag tror du måste göra det för din egen skull. Ni kan ju ses iallafall? Tror du hon skulle tvinga dig att stanna när du mår så dåligt? Skulle du tvinga henne att stanna om hon mådde som du?Jag vill ju det, men då lämnar jag dottern. Hon är så viktig för mig. Hur jag än gör så blir det fel. Jag älskar henne enormt och vill inte lämna, men jag vill bo i Sverige.
Ja det var nog dagens snackis men det är precis sånt som hon hade uppskattat.
Din dotter är ung och har hela livet för sig. Du är inte lika ung längre och har det svårt i Tyskland. Världen är liten, speciellt om du flyttar till Skåne till en början som första steg. Ett stenkast i väg från din dotter. Klart att det är tufft att inte ses så ofta, men samtidigt är det nog dags att prioritera dig för att kunna vårda dels er relation men också er tid ihop så att den blir positiv och inte kantas av oro, depression och krämpor i onödan.Jag vill ju det, men då lämnar jag dottern. Hon är så viktig för mig. Hur jag än gör så blir det fel. Jag älskar henne enormt och vill inte lämna, men jag vill bo i Sverige.
Helt förståeligt. Men det måste ju vara gräsligt att må som du gör varje dag. Det är inte speciellt långa avstånd mellan Tyskland och Sverige. Jag bodde i USA i flera år, och det var innan dagens billiga och enkla digitala kommunikation. Föräldrar och barn bor inte alltid nära varandra genom hela livet.Jag vill ju det, men då lämnar jag dottern. Hon är så viktig för mig. Hur jag än gör så blir det fel. Jag älskar henne enormt och vill inte lämna, men jag vill bo i Sverige.