Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilket vårväder idag! Passade på att köra pållan en sväng på i alla fall 45 min efter förra veckans svårigheter till motion, riktigt härlig vagnstur och istället för att busa hade bästa hästen energi framåt och låg på i trav och galopp 😍. Flera vårtecken; första körturen i tröja, när vi travade grusvägen ut körde en mc förbi på asfaltsvägen och inte mindre än tre citronfjärilar varav ena flög runt mig innan den flög vidare 😍.
Var ju så himla varmt och för härligt väder för att inte grilla ikväll så åkte och handlade till det på vägen hem från stallet och det "råkade" följa med en sån där låda med 20 st Dajmstrutar för bara 249 kr (ord. Pris 600) som någon bokat och inte hämtat så nu är frysen fylld med glass så det räcker ett bra tag😇😁. Så härligt att sitta på trappen med ungkissen i famnen och känna doften av grillat och höra fågelkvitter 😍. Mindre uppskattat är att ha fått ett antal myggbett och att honkatten inte verkar komma in för natten. Nehej; natti natt 🥱.

A är i skolan och jag vilar hemma eftersom det regnar lite. Ska kratta grusgången sen, iaf så länge det inte är flygplan ute idag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 472
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur