Du sjöng väl inte med högt va?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du sjöng väl inte med högt va?!
Lätt hänt !Du sjöng väl inte med högt va?!
Fy vad avundsjuk jag blirOnödigt varmt. Totalt färdig efter att ha bytt däck på bilen. Jag är tydligen i sämre skick än jag vill inse. Skönt att det är klart.
Det är så kul med både dina matinfluenser och vad du kan plantera och hitta i affären om man jämför med hur det är här. Spännande!Jag maste ha blivit helt galen. Nu har jag bestallt mer "stuff" att plantera for att kunna ata. Den har gangen bestallde jag jordnotter for plantering sa jag kan fa "southern speciality" kokade jordnotter. Sa kan det ga nar man lyssnar pa bocker fran sodra USA
Vilken helt underbar bild!Så underbart med ljust och hyfsat varmt ändå. Och promenad med småbusarna.
Sambos hund hade med sig halva skogen i form av grankvistar/pinnar som hängde och släpade efter, lera över ben och undersidan etc. Min hund var lite ledig under tassarna.
Visa bifogad fil 142998
Tack! Jag tyckte den blev söt eftersom hundens känslor syns så tydligt. Min lilla glada mini-labrador..Vilken helt underbar bild!