Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen pluggfri helg inte; uppgifterna i inköpskursen såg jag till att bli klar med före helgen, andra examination i ledarskap och organisation med fokus på just ledarskap och att skapa en så utförlig handlingsplan för konflikthantering att man hade kunnat sätta den i händerna på en person som skulle gå in och hantera konflikten. Har fullt upp med andra ord 😄.
 
Efter att ha gnölat och stört mig på att jag måste hämta ut paketet (sedan i torsdags) så gick jag och hämtade det. Gick på drygt åtta minuter (vet eftersom det var två och en halv sång) dörr till dörr och inkluderade att vänta på att få ut paketet i affären :grin:
 
Vad är ens akustikpanel? Jag trodde det var nåt
man hade i offentliga miljöer. Har aldrig sett det hemma hos nån.
Såna här finns i lite olika utföranden,
1000016384.jpg
 
Tvättar
En ny maskin
Verkar redan ha blivit smutsig av folk som inte kan tvätta
Den installerades i veckan
Nåja det var städat för övrigt så.
Kallt ute fast bara minus 4 men det snöar.
Ska nu dammsuga
Hatar det innerligt

Har också tvättat, städat och handlat idag.
Eller städningen kör jag i lite intervaller. Just nu ligger jag i schäslongen :angel:
 
Vaken och sitter och laddar for ett "hiring event" i dag. Vi ska stalla oss pa en parkering pa en liten "kop plaza" med banderoller och skyltar, liten skolbuss med "Now Hiring" banderoller och liten canopy bredvid och prata med folk i 4 timmar. Det ar oftast roligt men ocksa valdigt trottande att vara upbeat i 4 timmar i strack.
 
Har tränat, fått nybakade frallor till lunch, städat och diskat. Nu sitter jag i en fåtölj med en Clean Sav : D (särskrivet deluxe pga det blir en smiley annars :cautious::rofl: ). Sambon håller på med en deg som ska bli gyros.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 605
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 988
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
538
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp