Tycker folk måste sluta generellt att följa trender så intensivt som det görs, är så löjligt med dussinhem!Nu måste folk sluta med akustikpanel. Jag orkar inte se det mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker folk måste sluta generellt att följa trender så intensivt som det görs, är så löjligt med dussinhem!Nu måste folk sluta med akustikpanel. Jag orkar inte se det mer
Vad är ens akustikpanel? Jag trodde det var nåtNu måste folk sluta med akustikpanel. Jag orkar inte se det mer
Såna här finns i lite olika utföranden,Vad är ens akustikpanel? Jag trodde det var nåt
man hade i offentliga miljöer. Har aldrig sett det hemma hos nån.
Tvättar
En ny maskin
Verkar redan ha blivit smutsig av folk som inte kan tvätta
Den installerades i veckan
Nåja det var städat för övrigt så.
Kallt ute fast bara minus 4 men det snöar.
Ska nu dammsuga
Hatar det innerligt
Jag tycker den är rätt värdelös för det mesta, sällan jag ser något som är intressant, förutom när de säljer massor med grönsaksplantor billigt på våren.Sitter och pustar ut och äter ett äpple efter att ha besökt affären Eko för första (och sista) gången, vad är hypen liksom
Billigt lösgodis, o bakverk/bröd, det är nog allt.Sitter och pustar ut och äter ett äpple efter att ha besökt affären Eko för första (och sista) gången, vad är hypen liksom
Och dom godaste baconchipsen..Billigt lösgodis, o bakverk/bröd, det är nog allt.