Kolsyrat vatten.Finns det ngn receptfri hostmedicin som funkar? Jag har provat allt känns det som. (Torrhosta)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolsyrat vatten.Finns det ngn receptfri hostmedicin som funkar? Jag har provat allt känns det som. (Torrhosta)
Svårt att sova när hostan håller en vaken och det gör så ont att man vill gråta.Te och sömn. Är det jävligt är det sistnämnda inte så lätt att åstadkomma.
Hur funkar det?Kolsyrat vatten.
Tycker att kolsyran, speciellt när det är nyöppnat med mycket kolsyra, lindrar i halsen och lugnar lite för en stund. just när det är torrhosta och inte slemhosta.Hur funkar det?
Ibland vid torrhosta tycker jag någon droppe olja i varm dryck kan ta bort det torra retande riktigt effektivt en liten stund.Köpte bisolvon igår men det hjälper inget.
Varm choklad känns som att det bara lindrar när man dricker det?
Båda delar ger hyfsat lång lindring för mig.Köpte bisolvon igår men det hjälper inget.
Varm choklad känns som att det bara lindrar när man dricker det?
Får prova choklad då för bisolvon händer inget med.Båda delar ger hyfsat lång lindring för mig.
Tycker varm choklad funkar fint utan socker också! En liten gnutta salt och ev vaniljpulver (som ger illusion av sötma). Mjölken är ju söt i sig, lite mindre lyckat om en gör vattenchoklad. Och en sked kokosolja i är gott ifall du vill kombinera med mitt förra tips.Får prova choklad då för bisolvon händer inget med.
Problemet är att jag triggar sockersuget då.
Kör 3:e maskinen tvätt här. Bakat bröd lagat mat och under tiden brödet jäste var vi och fikade ute i spenaten. Dessutom lagt lite diverse i frysen.Har också tvättat, städat och handlat idag.
Eller städningen kör jag i lite intervaller. Just nu ligger jag i schäslongen
Klarar inte mjölk så om jag ska dricka varm choklad så är det färdig kapsel.Tycker varm choklad funkar fint utan socker också! En liten gnutta salt och ev vaniljpulver (som ger illusion av sötma). Mjölken är ju söt i sig, lite mindre lyckat om en gör vattenchoklad. Och en sked kokosolja i är gott ifall du vill kombinera med mitt förra tips.
Tvingas också se eländet eller det är på men jag kan inte säga att jag engagerar mig.Kollar Mello. Gillade Dear Sara så hon fick 5 hjärtan.
Man kan blanda kakao i vatten men det behövs nåt fett för att den ska blandas med vattnet. Kokosolja kanske.Klarar inte mjölk så om jag ska dricka varm choklad så är det färdig kapsel.
Ja och för smaken! Mjölk innehåller ju också fett som ger en mjukhet i smaken.Man kan blanda kakao i vatten men det behövs nåt fett för att den ska blandas med vattnet. Kokosolja kanske.
Att den katten ALLTID lyckas överlista dig...Jäkla katt! Hon lyckades få upp köksdörren på något sätt och hittade henne på köksbänken ätande på mitt lamm. Vet inte riktigt hur mycket hon hann sätta i sig medan jag satt framför datorn.
Varför glömde jag att sätta in lammet i ugnen?