Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får prova choklad då för bisolvon händer inget med.
Problemet är att jag triggar sockersuget då.
Tycker varm choklad funkar fint utan socker också! En liten gnutta salt och ev vaniljpulver (som ger illusion av sötma). Mjölken är ju söt i sig, lite mindre lyckat om en gör vattenchoklad. Och en sked kokosolja i är gott ifall du vill kombinera med mitt förra tips. :)
 
Tycker varm choklad funkar fint utan socker också! En liten gnutta salt och ev vaniljpulver (som ger illusion av sötma). Mjölken är ju söt i sig, lite mindre lyckat om en gör vattenchoklad. Och en sked kokosolja i är gott ifall du vill kombinera med mitt förra tips. :)
Klarar inte mjölk så om jag ska dricka varm choklad så är det färdig kapsel.
 
Jäkla katt! Hon lyckades få upp köksdörren på något sätt och hittade henne på köksbänken ätande på mitt lamm. Vet inte riktigt hur mycket hon hann sätta i sig medan jag satt framför datorn.

Varför glömde jag att sätta in lammet i ugnen? :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 603
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 988
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
538
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp