Sitter och pustar ut och äter ett äpple efter att ha besökt affären Eko för första (och sista) gången, vad är hypen liksom
Handlar inte ofta där! Men de har ju flygande tefat och nordiskt lakritskök och lite isländskt godis till bra priser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och pustar ut och äter ett äpple efter att ha besökt affären Eko för första (och sista) gången, vad är hypen liksom
Att den katten ALLTID lyckas överlista dig...
Du kommer framåt för att försöker!Försöker trösta mig med att jag bör äta mindre. Men å andra sidan innebär det egentligen att lammet kommer ta slut snabbare.
Kollade in en youtube video med gummiband. Jag måste vara så fruktansvärt otränad. Försökte mig på några övningar och gav sedan upp. Ska dock sätta på youtube på tv istället för datorn och se om jag kommer någonstans
Vilka områden ska du träna? Jag fokuserar ju i första hand på axlar och skulderblad så jag hittade tre enkla övningar som funkar bra och går snabbt att göra.Kollade in en youtube video med gummiband. Jag måste vara så fruktansvärt otränad. Försökte mig på några övningar och gav sedan upp. Ska dock sätta på youtube på tv istället för datorn och se om jag kommer någonstans
Din katt verkar vara en riktig opportunist. Hoppas lammet blir gott när det blir klart och att du får njuta av det istället för den kreativa katten.Jäkla katt! Hon lyckades få upp köksdörren på något sätt och hittade henne på köksbänken ätande på mitt lamm. Vet inte riktigt hur mycket hon hann sätta i sig medan jag satt framför datorn.
Varför glömde jag att sätta in lammet i ugnen?
Vilka områden ska du träna? Jag fokuserar ju i första hand på axlar och skulderblad så jag hittade tre enkla övningar som funkar bra och går snabbt att göra.
Din katt verkar vara en riktig opportunist. Hoppas lammet blir gott när det blir klart och att du får njuta av det istället för den kreativa katten.
Creme fraiche håller länge efter bf dvs flera månader. Pulvret är vell torkat. Mitt dipp pulver har inget bf datum det är köpt i lösvikt.Jag äter chips jag köpte i dag med nacho Cheese dippa med bäst före för ett år sedan som jag sparat till bättre tider eftersom jag inte hittar den i affärerna längre och det är den enda dippan som är ok. Den blandade jag ut med en creme fraiche med bäst före för några dagar sedan. Det fungerar tydligen det med. Till det dricker jag julmust från i julas! Vilken salig röra och så tittar jag på Cold Case, en serie från 2003 ju.
Hen passar riktigt bra in i inredningen.
Jo jag vet. Tyckte bara det var en komisk röra.Creme fraiche håller länge efter bf dvs flera månader. Pulvret är vell torkat. Mitt dipp pulver har inget bf datum det är köpt i lösvikt.
Har du en luftfuktare eller möjlighet att köpa och ha bredvid är det outstanding tycker jag.Finns det ngn receptfri hostmedicin som funkar? Jag har provat allt känns det som. (Torrhosta)
Aha reagerade inte på det. Dvs jag bekymrar mig inte om vad andra äter.Jo jag vet. Tyckte bara det var en komisk röra.