Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att den katten ALLTID lyckas överlista dig... :D

Försöker trösta mig med att jag bör äta mindre. Men å andra sidan innebär det egentligen att lammet kommer ta slut snabbare.

Kollade in en youtube video med gummiband. Jag måste vara så fruktansvärt otränad. Försökte mig på några övningar och gav sedan upp. Ska dock sätta på youtube på tv istället för datorn och se om jag kommer någonstans
 
Försöker trösta mig med att jag bör äta mindre. Men å andra sidan innebär det egentligen att lammet kommer ta slut snabbare.

Kollade in en youtube video med gummiband. Jag måste vara så fruktansvärt otränad. Försökte mig på några övningar och gav sedan upp. Ska dock sätta på youtube på tv istället för datorn och se om jag kommer någonstans
Du kommer framåt för att försöker! <3
 
Kollade in en youtube video med gummiband. Jag måste vara så fruktansvärt otränad. Försökte mig på några övningar och gav sedan upp. Ska dock sätta på youtube på tv istället för datorn och se om jag kommer någonstans
Vilka områden ska du träna? Jag fokuserar ju i första hand på axlar och skulderblad så jag hittade tre enkla övningar som funkar bra och går snabbt att göra.
 
1707596180618.png

ett paket väntade på mig när jag kom hem! <3
 
Jäkla katt! Hon lyckades få upp köksdörren på något sätt och hittade henne på köksbänken ätande på mitt lamm. Vet inte riktigt hur mycket hon hann sätta i sig medan jag satt framför datorn.

Varför glömde jag att sätta in lammet i ugnen? :arghh:
Din katt verkar vara en riktig opportunist. Hoppas lammet blir gott när det blir klart och att du får njuta av det istället för den kreativa katten.
 
Jag äter chips jag köpte i dag med nacho Cheese dippa med bäst före för ett år sedan som jag sparat till bättre tider eftersom jag inte hittar den i affärerna längre och det är den enda dippan som är ok. :( Den blandade jag ut med en creme fraiche med bäst före för några dagar sedan. Det fungerar tydligen det med. Till det dricker jag julmust från i julas! Vilken salig röra :D och så tittar jag på Cold Case, en serie från 2003 ju.
 
Din katt verkar vara en riktig opportunist. Hoppas lammet blir gott när det blir klart och att du får njuta av det istället för den kreativa katten.

Lammet var klart och jag hade stängt köksdörren medan jag satt och åt. Jag var ett nöt som inte kom ihåg att lägga in det i den avstängda ugnen (brukar alltid göra det för att undvika kvällens fiasko).

Om hon kräks ikväll kommer jag inte tycka synd om henne. Just nu sitter hon och tvättar sig noggrant och ser mycket nöjd ut.
 
Jag äter chips jag köpte i dag med nacho Cheese dippa med bäst före för ett år sedan som jag sparat till bättre tider eftersom jag inte hittar den i affärerna längre och det är den enda dippan som är ok. :( Den blandade jag ut med en creme fraiche med bäst före för några dagar sedan. Det fungerar tydligen det med. Till det dricker jag julmust från i julas! Vilken salig röra :D och så tittar jag på Cold Case, en serie från 2003 ju.
Creme fraiche håller länge efter bf dvs flera månader. Pulvret är vell torkat. Mitt dipp pulver har inget bf datum det är köpt i lösvikt.
 
Finns det ngn receptfri hostmedicin som funkar? Jag har provat allt känns det som. (Torrhosta)
Har du en luftfuktare eller möjlighet att köpa och ha bredvid är det outstanding tycker jag.
Jag sover med sån bredvid sängen i natt pga astmaluftvägar som reagerat på kylan i form av torrhosta utan.
Kör alltid luftfuktare vid förkylningshosta med. Sååå bra! 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 600
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 988
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
538
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp