Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens första tvätt i maskinen. Hoppas den granne som är före mig kommer städa efter sig men räknar med att jag får börja med att städa innan tömning av maskin. Laddar med misstaget på tv.
Dagens "must do":
- tvätta 4 maskiner
- dammsuga hela lägenheten
- diska
- städa/ plocka undan i kök
- laga kycklinggryta (matlådor)
- laga ngn vegetarisk gryta ( oxå matlådor)
- lite småfix framför datorn
- återvinningen med lite metall och glas

Övrig städning av badrum, dammat och plockat undan i övriga rum gjort under morgonen.
 
God morgon!
Vid synen av de tomma vinflaskorna så kan jag ungefär tänka mig hur folk mår idag 😅
Själv drack jag vin till maten men sen under natten kombucha. Känns nu när jag vaknade som ett smart drag! 😝
 
Senast ändrad av en moderator:
Laddar för att gå ut och skruva i bilen, och förbannar mig själv för att jag inte gjorde det när det var några grader varmare förra veckan. :down: Förvisso bara lampor att fixa, men det kräver en del pill och är så trångt att man inte kan ha ens den tunnaste handske på sig. Misstänker starkt att den är monterad av barnarbetare! :cautious:
 
Huvudvärk idag, kallt & grått ute.
Fikat lite med sonen nyss, mysigt. Ska nog övertala densamme att följa med ut på promenad om en stund, vore skönt med lite rörelse och frisk luft.

Klickade hem två nya vandringsryggsäckar igår, en 30L och en 50L. Vi får se om de sitter bra när de väl kommer. :)
 
Varvar studier med de vanliga "söndagsrutinerna" och hängde upp de nya rejäla badlakanen och handdukarna vi köpte förra helgen. I lite olika färger och det rosa badlakanet och handduken tyckte man tydligen att en vanlig hängare är överflödigt🤦‍♀️.
 
Jag har städat lite i gästrummet och försöker nu bädda. Det går sådär... Jag får så mycket "hjälp". 🙄
IMG_20240211_125950415.jpg
 
Skulle lite hastigt och lustigt sjunga i kyrkan idag. Var så otaggad när jag vaknade och ångrade att jag tackat ja, men när jag väl var där blev det supertrevligt. Valde ut tre sånger och alla blev bra, men extra kul att få sjunga I gott bevar från Kristina från Duvemåla som postludium. Inte många i församlingen idag, men alla verkade uppskatta sångerna :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 596
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 988
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
538
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp