R
Raderad medlem 68338
Och där invaderades min garderob
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad jättekonstigt det blev när alla kändes så mkt som du. Alltså de i sig ser ju inte ut som du. Men på ngt vis tycker jag 3 Törnisar står där.
Det gjorde jag igår och hoppas det är torrt idag...Tar och tvättar lite.
Det gjorde jag igår och hoppas det är torrt idag...
Precis så tänkte jag med!Vad jättekonstigt det blev när alla kändes så mkt som du. Alltså de i sig ser ju inte ut som du. Men på ngt vis tycker jag 3 Törnisar står där.
Satsa på det som är viktigast först kanske ? Och sedan bygga på när det känns som att det är läge. Det låter lite mycket när du säger "hela kroppen" och jag antar att det kan bli så mycket att man lägger av istället....Hela kroppen men ffa bålen och försöka förlänga musklerna i benen.
Varit mycket jobbigt för dom genom årenTittar på olika dokumentär om familjen Duggar. Otroligt intressant om vilken resa som de gjort som släpper denna privata information. Jag reflekterar mycket över min egna resa som person.
Varit mycket jobbigt för dom genom åren
Var finns den dokumentären?Tittar på olika dokumentär om familjen Duggar. Otroligt intressant om vilken resa som de gjort som släpper denna privata information. Jag reflekterar mycket över min egna resa som person.
Var finns den dokumentären?