Härligt att det gick att lösa på billigaste sätt ! Men hur i hela friden gick glaset sönder - sprack det bara av sig själv ?Vi tog oss in så nu har vi beställt ett nytt glas - billigare än lucka och billigare än en ny tvättmaskin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att det gick att lösa på billigaste sätt ! Men hur i hela friden gick glaset sönder - sprack det bara av sig själv ?Vi tog oss in så nu har vi beställt ett nytt glas - billigare än lucka och billigare än en ny tvättmaskin!
Jag har en som är före 2008 använd varje jobbar dag och ibland annars med.Ska dammsuga klart.
Har renbäddat häromdagen
Ska ta in tvätt med.
Tvättade min ryggsäck som jag haft sen 2019.
Ser ny ut nästan.
Haglöfs alltså det är kvalité på dem.
Den är med överallt så den är välanvänd
Jag vet inte vad du jobbar med men tycker det låter som en utmärkt idé! Om det nu inte finns en soffa tillgänglig för samma yrkesaktivitet.Så trött att jag skulle kunna lägga mig på golvet och sova tills jag får åka hem.
Tänk vad mycket enklare - och billigare - det hade varit om du hade varit beroende av, säg, havregrynsgröt...Kan konstatera att löjromspriserna inte haft en direkt gynnsam utveckling sista veckorna.
Borde köpt fler än 22 paket när det var löjromsrea tidigare. Känns misstänkt som att ngn håller på att driva upp priserna.
Fördelen är att det fortfarande finns en ganska god tillgång. Alla minns vi förra årets löjromstorka orsakad av en ”global brist” #neveragain Därför vill man inte ligga lågt i lager
Mycket oklart, jag skulle kolla om maskinen var klar och såg vatten på golvet och fick syn på sprickan. Tur i oturen var det bara sista centrifugen kvar så jag kunde flytta över tvätten till torktumlaren efter jag hade fått ut vattnet och öppnat luckan.Härligt att det gick att lösa på billigaste sätt ! Men hur i hela friden gick glaset sönder - sprack det bara av sig själv ?
Fryser! Svinkallt inne idag
O nej! Tänk på att då kanske havren tar slut till hästarnaTänk vad mycket enklare - och billigare - det hade varit om du hade varit beroende av, säg, havregrynsgröt...
Blir svårt med all IT och telefonerna om jag gör det ... får nog försöka hålla ut till min avlösare kommer.Jag vet inte vad du jobbar med men tycker det låter som en utmärkt idé! Om det nu inte finns en soffa tillgänglig för samma yrkesaktivitet.
Säg inte det, ett ex till mig hade en mamma vars första man hade tagit med sig vännerna hem för en sen vickning efter en utekväll. Hon väcktes och öppnade både skafferi och kyl för att försöka hitta något att bjuda på, tog ut den kalla havregrynsgröten som skars upp i skivor, panerades, stektes och serverades till sällskapet och en av herrarna deklarerade att det var den godaste kalvbräss han ätit i hela sitt liv.O nej! Tänk på att då kanske havren tar slut till hästarna
Sen vet jag inte om man ens bjuder hem folk på havregrynsgröt och champange
I fredags åt vi frukost buffé med jobbet. Chefen hälde upp äggröra med ketchup. Det var inte äggröra utan havregrynsgröt.Säg inte det, ett ex till mig hade en mamma vars första man hade tagit med sig vännerna hem för en sen vickning efter en utekväll. Hon väcktes och öppnade både skafferi och kyl för att försöka hitta något att bjuda på, tog ut den kalla havregrynsgröten som skars upp i skivor, panerades, stektes och serverades till sällskapet och en av herrarna deklarerade att det var den godaste kalvbräss han ätit i hela sitt liv.
Jag har aldrig ätit kalvbräss och inte blev jag mer sugen på att testa efter det betyget, men det kan ju ha varit alkoholen som talade.
Vet faktiskt inte om äggröra med ketchup eller havregrynsgröt med ketchup är att föredra….. skulle avstå båda in i det längsta.I fredags åt vi frukost buffé med jobbet. Chefen hälde upp äggröra med ketchup. Det var inte äggröra utan havregrynsgröt.
Tänkte lite samma sakVet faktiskt inte om äggröra med ketchup eller havregrynsgröt med ketchup är att föredra…..
Jag avstår gärna från båda även utan ketchup.Vet faktiskt inte om äggröra med ketchup eller havregrynsgröt med ketchup är att föredra….. skulle avstå båda in i det längsta.
Behöver chefen (nya) glasögon? Jag tänker att äggröra och havregrynsgröt ändå ser rätt olika ut...I fredags åt vi frukost buffé med jobbet. Chefen hälde upp äggröra med ketchup. Det var inte äggröra utan havregrynsgröt.