Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi fick stegräknare av chefen en gång när jag jobbade som städerska. Den satte jag på hästen och visade sedan resultatet för chefen som blev mäkta imponerad. Jag dog nästan av skratt, för det var så osannolikt att jag skulle gå så många stegDet gjorde den säkert. Skumpiga vägar är det lätt att tjäna steg.
De hade stegräknaretävling på skf i Göteborg. En satte sin på truckstativet. Det tog ett tag innan de kom på det.Vi fick stegräknare av chefen en gång när jag jobbade som städerska. Den satte jag på hästen och visade sedan resultatet för chefen som blev mäkta imponerad. Jag dog nästan av skratt, för det var så osannolikt att jag skulle gå så många steg
Det låter som en vän som berättade om lastbilschauffören på hans jobb som som under deras stegräkningstävling skröt med att han gått 80000 steg på jobbet under en normal arbetsdag.De hade stegräknaretävling på skf i Göteborg. En satte sin på truckstativet. Det tog ett tag innan de kom på det.
gillar givetvis inte maken trasiga mobiltog tag i ny mobil idag och 30 min senare tappar maken sin i backen så att skärmen dör Så nu får han ta min tills han kostar på sig en ny. Beställde även ny router hem och nytt abonnemang.
Måste gå och hämta ut ett paket, känner extremt lite för att sticka nosen utanför dörren.