Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger vaken och vrider och vänder på mig. Vaknade för en timme sen och har inte kunnat somna om.. Ska jag återigen se mig besegrad och gå upp ett tag?
 
Jag saknar mina små barn! :cry: de är stora nu!

Jag ALSKAR att ha stora barn. De "tar hand om" mamma. De kollar att allt ar val flera ganger i veckan (de ar tre, jag misstanker att de har nagon sorts schema ... fast kanske inte, det ar for random)
De hjalper mamma med allt som mamma begar eller faktiskt inte bryr sig sa mycket om men de gillar att vara hjalpsamma ... och sa har, atminstone en, producerat mycket alskade barnbarn och det blir inte samre av att barnbarnen verkligen behover farmor.
 
och jag sitter har och jaser efter en mycket good middag pa en ny local Indisk restaurang. Bara Indier i betjaningen och verkligen riktig autentisk Indisk mat som i indien. De ar sa nya i landet att de har dalig klam pa att gradera hettan. Det vill saga, man far antingen, "No spice" or "Normal spice" och Normal spice kommer med en oforstaende axelryckning nar man fragar hur spicy det ar. :rofl:
Och naan ... de har en riktig tandori oven och vet obviously hur man anvander den ... jag har inte fatt sa goda naan sedan jag bodde i Asien.
 
Trött och eländig på jobbet. 🥱😣

Kollade klockan inatt vid 03, kravlade mig upp 04:30, bar ner vatten och fodrade hos hönsen innan jag satte mig i bilen och åkte till hästarna. Frukost på sängen, de hade hö kvar i näten och jag klädde på dem grimmor och täcken så får jägarna släppa ut dem efter jakten idag. Jag varken orkar eller har någon lust att gå ut i mörkret när jag kommer hem ikväll med vildsvin på tårna och hästar som stått inne ett dygn.

Ätit en kall hamburgare, tankat på vägen in och snabbt bytt om innan jag löste av kollegan och gjort dagens första felanmälan. :meh:
 
Är uppe med tuppen ( ok inte riktigt men trött haha) för att se "Älskar, Älskar inte" då jag hade missat att det serien äntligen är tillbaka:D
 
Ska snart dricka kaffe, fick sovmorgon för en gångs skull. Sen ska jag se vad dagen ger mer än att skura och storstäda buren inför introducering imorn. Rengöra symaskinen är också lite löst på agendan eftersom den bara krånglade igår.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 607
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 989
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
539
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp