Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som vet var man kan hitta stora storlekar i bambukläder (ej underställ) men typ sovtröja?
Ska hjälpa en person att handla men svårt att hitta i tillräckligt stora storlekar. (Är inte tillräckligt engagerad för att starta en tråd om det. :angel:)
 
Någon som vet var man kan hitta stora storlekar i bambukläder (ej underställ) men typ sovtröja?
Ska hjälpa en person att handla men svårt att hitta i tillräckligt stora storlekar. (Är inte tillräckligt engagerad för att starta en tråd om det. :angel:)
Geniet slog till och har börjat titta efter herrtröjor istället. 🙃

Försöker jämföra storlekar men blir inte klok, 3xl vilken storlek kan det motsvarar i herr? När jag googlar så är 3xl på herr tajtare i cm än på dam. 🙄
Det kan väl ändå inte stämma?
 
Geniet slog till och har börjat titta efter herrtröjor istället. 🙃

Försöker jämföra storlekar men blir inte klok, 3xl vilken storlek kan det motsvarar i herr? När jag googlar så är 3xl på herr tajtare i cm än på dam. 🙄
Det kan väl ändå inte stämma?
Kvinnokläder är oftast mer "bylsiga" så det kan nog stämma. Mina herrskjortor är ofta mycket smalare över bröst och höfter än mina skjortor från damavdelningen. :)
 
Köpte ännu en lampa på loppis igår, så har ägnat en stund åt att byta sladd på den. Så nu fungerar den fint. 😊
20240210_090046.jpg
 
Druckit kaffe och njuter av helg.
Kör en bs koll en vecka för jag brukar inte kolla bs så ofta numer.
Men kör en vecka nu för att se så allt ser bra ut.
Hittills har det sett bra ut.
Idag ska jag tvätta och städa.
Känns helt sjukt att jag inte har nåt att plugga men så jäkla skönt.
Hade sökt en kurs men tackade nej för att få en paus.
 
Vaknat och mår ganska bra, vilken är skönt efter en rätt tuff vecka psykiskt.
Pratat på att städa lägenheten innan mamma och pappa kommer och lämnar tillbaka hundarna efter ett par dagar i stugan😍

Är så trött på min soffa, men har inte råd att byta ut den just nu, så gav mig än en hon på att försöka få bort alla lösa trådar efter att min katt (som dig för flera år sen) haft den som klösmöbel. Blev mycket bättre denna gången, så passade på att riva av all klädsel och slänga i tvättmaskinen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 607
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 989
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
539
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp