Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men köpt är ännu mer fejkbea... nu handlade det om köpt bea.Mtp att riktig bearnaisesås görs på smält smör (dvs tämligen varmt), så nej det kan man inte.
Diverse fejkbea däremot kan man göra kall.
Är det någon som släpat fram det när du sov?Sov en stund till.
Nu undrar jag var alla saker och kläder kommer ifrån. Märkligt.
Det gjorde den säkert. Skumpiga vägar är det lätt att tjäna steg.Huvudvärk stel i nacken och ont i fötterna
Enligt min telefon traskade jag nästan 18000 steg igår jag undrar om den skumpiga bilfärden till och från jobbet gjorde sitt till
Så många steg brukar jag inte ha
Jag har inga stegmål direkt har inte ens telefonen med mig hemma men brukar kolla i appen iblandDet gjorde den säkert. Skumpiga vägar är det lätt att tjäna steg.
Geniet slog till och har börjat titta efter herrtröjor istället.Någon som vet var man kan hitta stora storlekar i bambukläder (ej underställ) men typ sovtröja?
Ska hjälpa en person att handla men svårt att hitta i tillräckligt stora storlekar. (Är inte tillräckligt engagerad för att starta en tråd om det. )
Kvinnokläder är oftast mer "bylsiga" så det kan nog stämma. Mina herrskjortor är ofta mycket smalare över bröst och höfter än mina skjortor från damavdelningen.Geniet slog till och har börjat titta efter herrtröjor istället.
Försöker jämföra storlekar men blir inte klok, 3xl vilken storlek kan det motsvarar i herr? När jag googlar så är 3xl på herr tajtare i cm än på dam.
Det kan väl ändå inte stämma?
stora herr skjortor hittar du på derssman xlGeniet slog till och har börjat titta efter herrtröjor istället.
Försöker jämföra storlekar men blir inte klok, 3xl vilken storlek kan det motsvarar i herr? När jag googlar så är 3xl på herr tajtare i cm än på dam.
Det kan väl ändå inte stämma?
Grejen är att det måste vara i bambu eller ett annat material som transporterar bort fukt pga nattsvettningar.stora herr skjortor hittar du på derssman xl
Bambuboden kan ha något!Grejen är att det måste vara i bambu eller ett annat material som transporterar bort fukt pga nattsvettningar.
Är det någon som släpat fram det när du sov?
Har inga stegmål heller bara roligt att se hur mycket man går på jobbet. Hemma ligger den oftast nånstans när man håller på.Jag har inga stegmål direkt har inte ens telefonen med mig hemma men brukar kolla i appen ibland
Igår var det helt klart rekord men det stämmer ju inte helt förmodligen
Engelsons har bambutröjor med både kort och lång ärm upp till storlek dam 50/52.Grejen är att det måste vara i bambu eller ett annat material som transporterar bort fukt pga nattsvettningar.