Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma, släpade hem den största burken smörgåsgurka (Eldorado) de har. Plus fruset lammframdel, toarenare och lite annat tungt. Måste säga att jag älskar min kiondo väska. Den sväljer enorma mängder och man kan lägga in riktigt tunga grejer.

Nu äter jag knäckmackor med leverpastej och sagda smörgåsgurka.
 
:bag: :rofl: Ok... min hjärna är lite sönderarbetad så jag läste för snabbt. Men jag tycker du förtjänar en tårta ändå :heart

Edit: Plus att det är galet roligt att googla tårtor... roligare än att jobba :angel: :D

Jag tycker också jag förtjänar tårta! Det här med att man måste fylla år för att få tårta är ett himla påhitt. En vän till mig firar födelsedag då och då när hon känner sig lite deppig. Då får hennes man fixa tårta och ballonger och det gör han också varje gång :D
 
Det är banne mig äkta kärlek. ❤️

Visst är det! Och nu dök precis detta upp i mitt flöde. Alltså det finns ju en hel del evidens för att vi inte är avlyssnade men.. avlästa då? 😅

IMG_4614.png
 
Jag har beställt ett gummiband :) !

Ja, alltså ett träningsgummiband, annars hade det kanske varit lite futtigt.. :D Såg några övningar för att stärka axlarna som verkade vettiga att testa. Kanske slipper jag ont i axlar och skulderblad om jag bara blir lite mindre klen.... :) !
 
Jag tycker också jag förtjänar tårta! Det här med att man måste fylla år för att få tårta är ett himla påhitt. En vän till mig firar födelsedag då och då när hon känner sig lite deppig. Då får hennes man fixa tårta och ballonger och det gör han också varje gång :D

Mycket bra intiativ. Det ska inforas i den har familjen ocksa! :D Jag firar inte direkt en fodelsedag med sang och paket langre, jag firar fodelse manad. Jag "pamper" mig sjalv hela manaden. Gar ut och ater, koper hem gott ... struntar grejor jag verkligen "borde" gora och satsar mer pa sant som ar kul!😎
 
Jag har bäddat ner mig i soffan. Sambon gnäller på att han inte kan sova för att jag snarkar nu när jag inte kan andas ordentligt. :sorry:
Det gör jag bara om jag är förkyld annars.
Men... Jag hade hoppats på att få lite sovsällskap. Glöm det, sa hunden och tog över min plats i sängen. Jahapp...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 619
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
541
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp