Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åk och ligg i bubbelpoolen? Det hade jag valt!Ledig onsdag. Funderar på att åka och simma, men har svinont i lederna idag. Packar in väskan i bilen när jag ska köra sonen så får vi se hur det känns helt enkelt.
jag håller med @Ninnurur. besök bubbelpoolen och lederna vila!Ledig onsdag. Funderar på att åka och simma, men har svinont i lederna idag. Packar in väskan i bilen när jag ska köra sonen så får vi se hur det känns helt enkelt.
Finns ingen bubbelpool vid träningsbassängen, den har de stoppat inne vid familjebandet och dit kommer jag inte med min blipp - utan måste isåfall betala 110kr extra.Åk och ligg i bubbelpoolen? Det hade jag valt!
Vilket skit!!Finns ingen bubbelpool vid träningsbassängen, den har de stoppat inne vid familjebandet och dit kommer jag inte med min blipp - utan måste isåfall betala 110kr extra.
Faktiskt! Fattar inte hur de tänkt när de byggt ett helt nytt badhus för helt sinnessjuka pengar - och ändå är det liksom kasst?Vilket skit!!
Nä det var verkligen illa planerat. Det är väl allmänt känt att simtränande människor vill mjuka upp musklerna i bubbel?Faktiskt! Fattar inte hur de tänkt när de byggt ett helt nytt badhus för helt sinnessjuka pengar - och ändå är det liksom kasst?
Skall du göra semlor? Var ju nått bageri som av misstag hade på aioli på semlor.
Med sådan hiss går jag hellre i trappen
Skall du göra semlor? Var ju nått bageri som av misstag hade på aioli på semlor.
Alltså salt semla med räkor, vitlök och aioli verkar ju extremt mycket bättre än den sötsliskiga variant som marknadsförs som "riktiga" semlor.
Eftersom jag är kock och inte konditor, lär en sån miss aldrig hända i mitt kök.Skall du göra semlor? Var ju nått bageri som av misstag hade på aioli på semlor.
Aioli (pappas) är det bästa som finns!