Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ledig onsdag. Funderar på att åka och simma, men har svinont i lederna idag. :cautious: Packar in väskan i bilen när jag ska köra sonen så får vi se hur det känns helt enkelt.
 
Åker tåg och är hungrig. På nästa tåg ingår frukost. Men sist jag åt en sån macka fick jag ruskig magknip så jag funderar på att köpa ngt på stationen istället.
 
Har precis slagit en aioli från skratch, nu får den vila till lunch :up:

20240207_085905.jpg
 
Särbon studsade här inatt på väg till jobbet så vi åt lite god middag igår. Vi har inte kunnat ses så mycket på sistone pga jobb (främst mitt jobb då) så det var verkligen skönt att vara under samma tak litegrann :heart

Edit: Tom katten verkade tycka att det var lite trevligt att träffa husse O_o
 
Hemma från barnmorskan igen. Lite lågt blodtryck, lite lågt blodvärde och för tjock. Kul att ständigt få höra att man är för tjock.. Det står till och med i min journal, en läkare som beskriver mig som svårundersökt pga för högt BMI.
Mår fortfarande skitdåligt, så bett om sjukskrivning några dagar till. Ska träffa läkare på måndag som får sjukskriva bakåt. Får inte ihop livet alls nu känns det som.. Kan/vågar inte köra bil så är beroende av att någon skjutsar mig vart jag än ska.

Jag orkar inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 623
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
543
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp