Typiskt. En intagen vill ha vid-behovs-medicin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hjälp, hade fått typ panik
Med sådan hiss går jag hellre i trappenHissen är ganska stor och rymlig!
Våra små gallerhissar i huset är värre och de kan ibland stanna mellan våningsplan, men då är knepet att skaka lite i grinden så brukar de kicka igång igen
Med sådan hiss går jag hellre i trappen
Krya på dig! Håller tummarna för att det är lätt ordnat och lätt att få bukt med!Ligger i sängen. Helt nya sängkläder, nyduschad och så sett känns det bra. Sambon sover, ena hunden som limmad mot mig i vanlig ordning och unghunden har somnat på soffan.
Hade det inte varit för att jag borde ringa vårdguiden imorgon för att se vart jag ska vända mig med vissa hälsoproblem så hade det varit riktigt bra nu. Mår inte fantastiskt och googlar man så blir det såklart alla möjliga katastrofscenarion som förslag, så nu tänker jag inte googla eller fråga någon annan än faktiskt utbildad vårdpersonal. Usch.
Tack!Det borde gå på runt 20 min om du går i hyfsat rask takt!
Annars borde det vara väldigt snabbt och smidigt att ta ettans buss!
jag brukar behöva vänta 4 arbets dagar ca-Hur lång leveranstid har bonprix egenligen? Beställde en ny jacka i fredags, den har inte ens kommit till Sverige än enligt Postnords app.
Egenligen vill jag inte beställa från dem alls, så otrevligt bemötande från kundtjänst som jag fått tidigare. Men det går inte hymla med att de har bra priser och stort sortiment.
Innan leverans eller innan kommit till Sverige? Det skickas ju från Tyskland, så tycker det borde gå ganska snabbt ändå..jag brukar behöva vänta 4 arbets dagar ca-
inan leverans,Innan leverans eller innan kommit till Sverige? Det skickas ju från Tyskland, så tycker det borde gå ganska snabbt ändå..
Jag lär få vänta längre än så..inan leverans,