Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, mängden motiga situationer jag finner mig i konstant vad gäller att få människor på den här arbetsplatsen att göra sig av med kemikalier som man enligt lag inte får ha är helt sinnessjuk :angel:

Är just nu hatobjekt för samtliga personer jag nu måste pressa till att göra sig av med kemikalier, och gissar att de pratar om mig på lunchen för att uttrycka hur fruktansvärd jag är.

Nå jag ska käka en banan och se om det kommer några fler mail kring detta :p
Ingen vill göra som hen blir tillsagd. Det är nog bara så.

Själv blev jag presenterad häromdagen som "det är han som säger nej till allt". Och som nejsägare får man ha sin vänskapskrets utanför arbetsplatsen. :)
 
Fick just ett samtal från min mamma. Min bonus pappa är på intensiven igen. Han började blöda från ändtarmen och de vet inte vad det är. Han opererades för prostata i förra veckan och de misstänker att det är något som börjat blöda invärtes.

Varför är världen så stor? Varför är jag på andra sidan när min mamma behöver mig. Så fruktansvärt mycket ångest.
 
Ack ja så gammal jag bivit.

Handlade för omväxlings skull på Ica. Hon i8 kiassan frågade om medlemsskap och jag sa glatt nej, hur gör man?

Hon lånade mitt leg och gav mig sedan en remsa och förklarade långsamt och väldigt tydligt att jag måste ha en dator, och gå in på icas sida. Där skulle jag mata in koden hon gav mig.

Kändes som hon talade yill ett barn eller en senil åldring.
Visserligen är jag tant. Men jag hade inte förväntat mig det beteendet :D :D
Ursäkta men :laugh::laugh::laugh:
Pratade hon lite extra högt också :D
 
Åååhh mina chefer :heart

Högste hönset kom in idag eftersom vi ska ha husmöte. Stämde av lite hur jag mår och hur jag tror framtiden ser ut. Nu ska hen dra ihop 3 av mina utesäljarkollegor för att avlasta mig när jag sen gör själva transplatationen. Hen ska kalla till möte om ca 2 v så vi är väl förberedda.

Den ångesten jag har kännt för att inte hinna med allt och hur jag ska fixa att rodda för att prestera föll nu bort. Jag hade inte tänkt så långt själv så det här känns toppen.
Du är godkänd för transplantation!
Grattis!

Allt blir så mycket bättre.

Medicindosetten bli mer omfattande men vad gör det när man har en fungerande kropp :love:
 
Jag skulle eller borde packa min väska inför två dagars resa. Behöver bara ett ombyte men dator osv ska med.

Men lär göra det imorgon bitti i sista sekunden.
 
Ingen vill göra som hen blir tillsagd. Det är nog bara så.

Själv blev jag presenterad häromdagen som "det är han som säger nej till allt". Och som nejsägare får man ha sin vänskapskrets utanför arbetsplatsen. :)

Äsch, jag är känd som kärnhäxan men mina borrare gillar mig ändå (de flesta av dem iaf :angel:). Hela senaste gänget ville gärna komma tillbaka till mitt projekt :heart Och det har jag hört från deras förman så jag tror nog det är sant :D
 
Alla onda ting är tre. Just nu är det plåster. Har sedan igår lyckats skära mig på (i turordning): ett rivjärn, en papperssida och en kökskniv. Bara mindre hack och rispor men alltid i ymnigt blödande fingertoppar.

Nu ser jag fram emot blodfri matlagning i åtminstone ett halvår framåt! :up:
 
åkte hem lite tidigare från stallet, red inte pga döförkyld. Lite tur att jag åkte när jag åkte för råkade på en kille i EPA som hade åkt av vägen, killen var hel men skakig och ingen förälder som svarade i telefon så jag tog med, och körde hem honom till mamman.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 619
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
541
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp