På minussidan... Snön VRÄKER ned här och det är svinhalt + att avtalssimulatorn som jag jobbar med för närvarande har stämplat ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen vill göra som hen blir tillsagd. Det är nog bara så.Alltså, mängden motiga situationer jag finner mig i konstant vad gäller att få människor på den här arbetsplatsen att göra sig av med kemikalier som man enligt lag inte får ha är helt sinnessjuk
Är just nu hatobjekt för samtliga personer jag nu måste pressa till att göra sig av med kemikalier, och gissar att de pratar om mig på lunchen för att uttrycka hur fruktansvärd jag är.
Nå jag ska käka en banan och se om det kommer några fler mail kring detta
Så är det nog!Ingen vill göra som hen blir tillsagd. Det är nog bara så.
Själv blev jag presenterad häromdagen som "det är han som säger nej till allt". Och som nejsägare får man ha sin vänskapskrets utanför arbetsplatsen.
Ursäkta menAck ja så gammal jag bivit.
Handlade för omväxlings skull på Ica. Hon i8 kiassan frågade om medlemsskap och jag sa glatt nej, hur gör man?
Hon lånade mitt leg och gav mig sedan en remsa och förklarade långsamt och väldigt tydligt att jag måste ha en dator, och gå in på icas sida. Där skulle jag mata in koden hon gav mig.
Kändes som hon talade yill ett barn eller en senil åldring.
Visserligen är jag tant. Men jag hade inte förväntat mig det beteendet
Du är godkänd för transplantation!Åååhh mina chefer
Högste hönset kom in idag eftersom vi ska ha husmöte. Stämde av lite hur jag mår och hur jag tror framtiden ser ut. Nu ska hen dra ihop 3 av mina utesäljarkollegor för att avlasta mig när jag sen gör själva transplatationen. Hen ska kalla till möte om ca 2 v så vi är väl förberedda.
Den ångesten jag har kännt för att inte hinna med allt och hur jag ska fixa att rodda för att prestera föll nu bort. Jag hade inte tänkt så långt själv så det här känns toppen.
Ingen vill göra som hen blir tillsagd. Det är nog bara så.
Själv blev jag presenterad häromdagen som "det är han som säger nej till allt". Och som nejsägare får man ha sin vänskapskrets utanför arbetsplatsen.
Jag skulle eller borde packa min väska inför två dagars resa. Behöver bara ett ombyte men dator osv ska med.
Men lär göra det imorgon bitti i sista sekunden.
Gick knappt att köra hem i snöstormen. Och det ska snöa hela natten och morgondagen. Hej vinter!