Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen snö här heller än ⛄

Har svårt att ta det lugnt tydligen. Idag var maten redan gjord. Så fick massa tid över. Därför strök jag lite tvätt och satte på en tvättmaskin. Ska diska sen. Jag skulle ju kunna sätta mig vid tvn, kanske ska prova med det istället 😅
 
Jag väntar på att någon ska komma och ta ännu ett prov på mig. Om det inte visar något galet, blir jag hemskickad för vidare utredning på VC.
Andningen är usel i rörelse, men nu är tydligen syresättningen bättre och inget som behöver åtgärdas akut. Skönt, såklart.
Men ändå lite jobbigt att bli tillbakabollad till VC, som redan sagt att de inte kan göra mer. Jag får hoppas att de remitterar mig vidare på något sätt.
 
Skrev detta i helgen men kom visst av mig precis innan jag postade det 😅 🙈

Fyraåringen stod precis på bordet för att han och pappa skulle hänga upp ballonger. Vår faster blir alltid så nervös så fort någon står på en stol eller bord eller liknande, så hon sa "*fyraåringen, gå ner från bordet så att du inte ramlar! Faster blir rädd" varpå fyraåringen gjorde ett litet hopp uppe på bordet och bara "titta!"… samtidigt som vår faster tittade bort. Sedan tog han ett snabbt kliv ner på stolen samtidigt som han skrek "aaaahhh!! Jag ramlar!". Undrar vem som lärt honom detta 🤣🤪😂
 
Idag har jag haft min underbara, älskade häst I 8 år! 😍❤️. Älskade häst- guldhäst- vad jag är lycklig varje dag med dig ❤️.Hon fick kalasa på ett rött och ett grönt äpple hon delade med sig av till sin kompis 🥰. Och vår underbara och älskade honkatt myste ner sig hos husse ikväll och henne har vi nu haft i 8,5 år och hon fyller 9 år i maj ❤️.

Lite möda med att få ut och in rockarden ur ladan både igår och idag så känns I armarna och om det är därför ländryggen knotar men det var det värt; att äntligen köra första turerna för i år 😍 (vill gå ner lite till innan jag sitter upp igen).

Smörbakad lax och potatismos till middag var inte dumt 😍😋 fast laxen hade ju varit ännu godare om jag hade kommit ihåg flingsaltet på den 🙃. Och jösses vad snön vräkt ner ikväll, återstår att se hur insnöade vi kan vara i morgon bitti...Men först sova och båda våra katter har lagt sig I sängen hos oss 🥰, god natt 😴
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 622
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
541
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp