Kan vara världens coolaste man!
Lite deprimerande att han visade sig vara engelsman Men håller med, jäklar vilken man.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara världens coolaste man!
Lite deprimerande att han visade sig vara engelsman Men håller med, jäklar vilken man.
Ja, jag skrev i en annan tråd här om dagen att jag inte tar illa upp när någon säger "svenne" eftersom jag inte fattar var i kränkningen ligger. Men inser nu att "bristande civilkurage" absolut kan anses vara en "svennig" egenskap, exempelvis
Blev bara deppad när jag läste alla kommentarerna att om Murphy hade varit vit eller om han inte hade 'våldskapital' och kände killarna skulle han inte gjort det, helt utan källor naturligtvis. Men jag lovar att det kommer att sprida sig på sociala medier. Och till slut kommer det landa i att de var hans kompisar och han gick tillbaka och hjälpte dem att vandalisera och stjäla när han visste att ingen filmade eller att det inte var på riktigt utan bara fejk för kamerorna.
GubblurVarit iväg till en grannstad för att handla på deras Granngården. Plus en tur in på mataffären.
Hunden var deppad hela vägen och demonstrerade det väldigt högljutt. Jag älskar att köra bil. Han hatar att åka bil.
Nu är jag helt slut i huvudet och funderar på att ta en gubblur.
JappGubblur
Inte om man har fel etnicitetRasism i sin renaste form. Fel om man demonstrerar, fel om man inte gör någonting åt våldet och till och med fel om man gör någonting åt våldet. Det går helt enkelt inte att göra rätt som svart för dessa människor.
Japp
Har ett fb-drev efter mig också så jag kan behöva rensa hjärnan och sova en stund.
Japp
Har ett fb-drev efter mig också så jag kan behöva rensa hjärnan och sova en stund.