Förstod det... Men tänk vad härligt om man hade en kran för bubbelvatten, och kanske en kran för bubbelvin också......Lite missvisande bild har bara en vanlig blandare. Men vattnet är från kranen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstod det... Men tänk vad härligt om man hade en kran för bubbelvatten, och kanske en kran för bubbelvin också......Lite missvisande bild har bara en vanlig blandare. Men vattnet är från kranen
Nopp. Har dessvärre inget sånt hemmaHar du någon arnika hemma?
Alternativt spola med kallvatten och bandagera direkt efter det.
Bra med högläge som du har
Det lät inget vidare,kanske läge för att ringa vc imorgon?
Jag gav dig en varning eftersom du svor och var otrevlig mot en annan användare vilket aldrig är okej. Jag hade gjort precis samma sak oavsett vem det kom från. Att det blev banning denna gången skedde automatiskt och berodde på att du tydligen redan hade en hyfsat färsk varning i bagaget. Har du vidare frågor kring situationen får du hemskt gärna skicka mig ett PM!Skräp med allt. Och så bli man bannad ett dygn och sen fortsätter all skit. Överväger att lägga ner buke efter det här.
Jag önskar ingen diskussion. Anmäler därför ditt inlägg som olämpligt.Jag gav dig en varning eftersom du svor och var otrevlig mot en annan användare vilket aldrig är okej. Jag hade gjort precis samma sak oavsett vem det kom från. Att det blev banning denna gången skedde automatiskt och berodde på att du tydligen redan hade en hyfsat färsk varning i bagaget. Har du vidare frågor kring situationen får du hemskt gärna skicka mig ett PM!
/Mod
Finns de som har kran för bubbelvatten så trodde det var en sådan du menade. Men mitt kök är gammalt och enkelt. Inte överdrivet elektroniskFörstod det... Men tänk vad härligt om man hade en kran för bubbelvatten, och kanske en kran för bubbelvin också......
Jag saknar mamma och hennes lägenhet. Hade hon haft katter hade det varit 110% perfekt där
Mamma är bäst och hon har sagt att hon så gärna vill skaffa en katt till mig för att hon vet att jag mår bra av katterna. Men hon är allergisk... det är inget alternativ då hon kan bli allergisk av att sitta/ligga i min säng med mig, om jag har varit hos pappa några dagar tidigare och sen inte bytt kläder innan jag satt mig i sängen.
Mamma har alltid haft en dröm om att skaffa katter. Men hon är som sagt allergisk... så tja, det är inte direkt aktuellt.
Jag vill komma till mamma nu jag älskar katterna, men alltså... resten av familjen. Behöver jag ens säga mer...?
Ok, tack för din feedback!Jag önskar ingen diskussion. Anmäler därför ditt inlägg som olämpligt.
Tack för tips! Tyvärr är nog mamma för allergisk för att tåla någon form av katt med päls. Det känns inte riktigt som att det är jättesmart att köpa en katt och testa, eftersom det är så fruktansvärt svårt att bli av med allt katthår sedan. Vi känner tyvärr ingen med sibirisk katt dit vi kan gå och "testa", men funderar på att kontakta någon uppfödare/liknande och fråga om vi kan få komma och hälsa påKikat på Sibirisk katt? En del allergiker tål den, då saknar viss enzym i saliven som andra katter har och det brukar va allergisk mot. Defintivt inte brist på päls
Edit: den har mindre av det, inte saknar helt. Men som sagt en del allergiker tål den.
Jinns är en Rex, omplacering då förra ägaren inte tålde henne.Tack för tips! Tyvärr är nog mamma för allergisk för att tåla någon form av katt med päls. Det känns inte riktigt som att det är jättesmart att köpa en katt och testa, eftersom det är så fruktansvärt svårt att bli av med allt katthår sedan. Vi känner tyvärr ingen med sibirisk katt dit vi kan gå och "testa", men funderar på att kontakta någon uppfödare/liknande och fråga om vi kan få komma och hälsa på
Vi har inte tagit tag i det än bara och sen när vi skulle göra det så kom corona, sen var mamma sjuk i två månader och sen har det varit fullt upp med min skola. Men förhoppningsvis är corona borta snart så att man kan resa fritt och träffa folk "som vanligt" igen
Edit: Jag kom precis på att man sen någon dag tillbaka får resa fritt... men corona är fortfarande inte över så det känns dumt att itmana ödet. Även om vi troligen haft det. Men vi har aldrig testats så vi kan ju inte veta säkert.
Jinns är en Rex, omplacering då förra ägaren inte tålde henne.
Det låter som din mamma är för allergisk för att det ska gå eftersom hon reagerar så starkt. Men om hon vill testa så finns det säkert någon i närheten som kan tänka sig. Då är det nog bättre att ni åker dit först och inte tvärtom att katten kommer till er.
Woho,jag är inte ensamSkräp med allt. Och så bli man bannad ett dygn och sen fortsätter all skit. Överväger att lägga ner buke efter det här.
Härligt att du är på fötter igen @tuaphua !!
Vet två som är kraftigt allergiska mot katter. Men Ragdoll funkar konstigt nog.Ja, alla tål ju inte dem.
Jag har en kompis som fick lämna bort sina två Rex för att hon blev allergisk. Hästar tål hon, och mina pappisar. Har faktiskt varit med om många allergiker som tål just pappisar.
Våra katter, hos pappa, är RagdollsVet två som är kraftigt allergiska mot katter. Men Ragdoll funkar konstigt nog.