R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte annat än att hålla med.@godisklubba Jag ber om ursäkt på förhand för att det här kan låta lite hårt/plumpt nu.. Men jag tycker att det låter som att din far behöver skaffa sig lite ryggrad och lära sig att ta sitt förbannade ansvar som vuxen och som förälder. Skärpning.
Taxtanten? Vad pysslar du med egentligen
Stalker - @tornblommaTaxtanten? Vad pysslar du med egentligen
Vet inte om jag tycker det är mest gulligt eller creepyStalker - @tornblomma
Vet inte om jag tycker det är mest gulligt eller creepy
Här i krokarna har det tidigare synts en tant med en liten hund som nog är lika gammal som tanten själv. Fast det är åtminstone ett halvår sen jag såg dem senast.Håller koll så att kvarterets pensionärer inte försvinner såhär i coronatider. Två dars frånvaro i rad och jag ringer polisen. Undra dock vad jag ska säga? ”Öhhh taxtanten är försvunnen. Hon med hatt och rutiga loafers”.
Grannfejden fortsätter. Gubben bakom fönstret har varit här ett tiotal gånger och vrålat åt grannarna på 1a och 2a våningen att de ska komma ut och prata.
Han sätter sig 20 minuter per gång på en sten utanför och läser någon bok medan han muttrar för sig själv.
Får se om det blir något av det här eller om batongherrarna fick en åthutning av frugorna i går och inte vågar annat än att ignorera gubben bakom fönstret.
Jag måste ha missat något, vad händer?!Och nu är snubben bakom fönstret här med två kastrullock och står och bankar dem mot varandra Säger som min farfar "det finns folk till allt"
Inlägg 1730 mina grannar har tappat förståndet fullständigt.Jag måste ha missat något, vad händer?!