Tittar på mina spännande grannar.
I går kväll lekte grannens barn högljutt ute, det slutade abrupt och jag tänkte att det var ju underligt. Tills jag ser grannen på 1a våningens flicka komma gående med sin pappa, grannen på 2a våningen samt 3 andra randoms. Flickan pekar på ett fönster på 1a våningen och springer därifrån. 3/5 stora arga män drar ut sina ihopfällbara batonger
3 män börjar banka på fönstret flickan pekat på medan de andra två startar en bil och står med motorn på invid. Mannen som bor på 1a våningen är extremt hotfull och säger att han ska vänta på vem det nu är innanför fönstret hela natten, att någon gång måste han komma ut, och då ska han dö.
Tittar roat på och skriver ner deras registreringsskylt ifall att. De håller på i cirka en timme med att banka på fönstret och hota någon där inne till livet.
Sedan kommer grannens fru på våning 1 ut och säger åt sin man att sluta fjanta runt och komma hem. Varpå mannen lommar hemåt medan han säger att alla som tittar genom fönstren är jävla fittor.
Så nu. Nu står mannen som var innanför fönstret ute och skriker. Han vill att de som hotade honom i går ska komma ut och stå för det de gjorde i går. Skriker om att han är livrädd att bo kvar och så vidare. Ingen kommer ut. Annan random granne säger åt honom att sluta skrika så där på morgonen, han blir arg på random granne och ska anmäla den grannen.
Vad har mannen bakom fönstret gjort då? Jo han har snällt sagt åt grannen på 1a våningens barn att dämpa sig när de lekte i går. Grannen på 2a våningen hävdar att han sagt det otrevligt och även fotat/filmat barnen.
Drama in the ghetto