Emotional quotient eller nåt sånt. IQ fast emotionell förmåga.Vad är EQ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Emotional quotient eller nåt sånt. IQ fast emotionell förmåga.Vad är EQ?
Det där lät som en riktigt bra idé!Sitter nu i ett varmt och skönt bad efter att äntligen fått av mig dyngsura ridkläder! Vi hamnade i en störtskur och allt blev genomblött, även lite undertill på bomlösa sadeln.. Och då ska ni veta att det regnade hundra resor värre efter ridningen .
Det där lät som en riktigt bra idé!
Tänkte först sätta på bastun men känner att jag inte riktigt orkar. Baljan, skön musik, bubbel...
Hmm 🏝
Jag har faktiskt inget svar på varför pappa inte vill låta mig sova ensam hemma en natt eller två. Han vill inte svara på det heller när jag har frågat.När jag var 16-17 var jag själv hemma en vecka när mina föräldrar åkte till Grekland. Först ville inte mamma lämna mig ensam men jag tror nån av mina systrar talade henne tillrätta.
Det var en underbar vecka. (Nej, jag hade ingen fest! Njöt bara av att vara själv).
Bra med karaktärer som väcker känslor.Jag har skapat en karaktär - Edvard - i boken. Han är så grymt otrevlig att jag blir riktigt förbannad över hur han manipulerar och behandlar min ena huvudperson .
Är det normalt att vara arg på hur någon beter sig, när man själv har skapat person helt och hållet..... ???
Undrar om jag ska be om ett badkar?Väntar på att mina surdegsbröd ska bli färdiggräddade och sedan ska jag krypa ner i ett skumbad, tänkte jag.....