Den verkar dra sig hitåt också
Just nu regnar det och åskar, solen skiner och jag ser svarta moln på en blå himmel - jag känner mig förvirrad
Skulle tydligen kunna bli pang-pang här också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den verkar dra sig hitåt också
Just nu regnar det och åskar, solen skiner och jag ser svarta moln på en blå himmel - jag känner mig förvirrad
Jag ser något gult uppe i himlen!
Det var nåt gult och tittade förbi här också, men nu verkar det ha försvunnit igen
Jag har inte så mycket till övers idag men du kan få en liten puff iaf.Vaknade just, var uppe hela natten för att slutföra något, somnade vid halv elva och inser att jag måste gå ut och hämta min sensorer. Giv mig styrka att gå ut.
Ät något!!! Du skrev nästan exakt samma sak för några timmar sen.Vaknade just, var uppe hela natten för att slutföra något, somnade vid halv elva och inser att jag måste gå ut och hämta min sensorer. Giv mig styrka att gå ut.
Vad är EQ?Fick precis veta att min sambos lärare i gymnasiet ansett att hans klass behövde extra insatt träning i EQ, och att det bland annat hade innefattat att ta hand om en potatis Nog för att jag förstår att ett gäng grabbar som läser natur kan behöva lite EQ-träning, men det fick mig att skratta så jag nästan kissade på mig. Och starkt ifrågasätta hans gymnasieutbildning.
När jag var 16-17 var jag själv hemma en vecka när mina föräldrar åkte till Grekland. Först ville inte mamma lämna mig ensam men jag tror nån av mina systrar talade henne tillrätta.Tillägg: Nej, pappa vill inte att jag är hemma själv. Speciellt inte på natten. Så i så fall lär han skicka mig till mamma istället. Men det har ju inte jag något emot direkt