Nu ska jag lägga mig. Imorgon är det jobb igen, 7.45-18. Det bör vara med bra kollegor men en av sex platser är lite oklar imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fång. En äldre häst som aldrig haft fång innan eller tendens till det. Har haft honom sedan han var 2 år.
Tänker att om han kan få fång kan verkligen vem som helst få det.
Dottern kom med en gaffel, tryckte den mot min tung och tittade mig i munnen. Så sa hon "nä, de ser inte bra ut, du är fortfarande sjuk".
Haha jappVad var det, tyfus fortfarande?
tyfus är inte att leka med speciellt inte om man får fläckarHaha japp
Haha nej jag vet. Jag hoppas inte leken inte kommer gå så långttyfus är inte att leka med speciellt inte om man får fläckar
Vänta tills hon målar dig med bläck som Emil i Lönneberga gjorde med Ida
Pappa har nu börjat prata om att vi (jag, pappa, min bror och bebisen och pappas tjej) ska sova över hennes pappas hus... så att vi inte behöver åka hem på kvällen. Hennes pappa är "normalfuntad" men jag känner ändå inte för att sova över där. Jag vill sova hemma. Det luktar konstigt i hans hus (konstigt = annorlunda, för mig...) och är inte likadant som hemma. Plus att vi alla skulle sova i samma rum i så fall. Och jag kan inte sova om jag sover i samma rum som någon. Jag vill kunna gå upp och gå runt i rummet, kolla på mobilen, vända och vrida mig, gå på toaletten osv utan att störa någon annan som sover. Så då är det det enda jag tänker på och så kan jag inte sova alls istället...
Suck. Nej. Jag tänker inte sova över där. Nej, nej, nej, nej, NEJ. Nej! De får gärna sova över där hur mycket de vill, men jag tänker inte sova över där i alla fall. Punkt.
Så nu är jag tråkig, rutinbunden (no shit!!) och envis. Enligt pappa